-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62
.MISMATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
or-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Wybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?
Newsgroups: pl.misc.telefonia
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <nnj7po$27l$1@node2.news.atman.pl> <nnjctt$v0p$1@node1.news.atman.pl>
<nnlbu1$3gl$1@node2.news.atman.pl> <nnls8f$fpp$1@node1.news.atman.pl>
<nnnqg5$jvb$1@node2.news.atman.pl> <no5k1i$36i$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<no7274$44a$1@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<57a7a7f1$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<noal96$s00$1@node2.news.atman.pl>
<57a8e2f0$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<nocref$p8$1@node2.news.atman.pl>
<57aa600d$0$12550$65785112@news.neostrada.pl>
<nofuvq$399$1@node2.news.atman.pl>
<1pxy5y7e89xfb$.ngckjmt2rle8$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<nojap0$o0p$1@node1.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<noljm0$3ft$1@node1.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
Date: Mon, 15 Aug 2016 18:59:29 +0200
Message-ID: <22weg3jyzskz$.p4o2a9dvcf4p$.dlg@40tude.net>
Lines: 19
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1471280356 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12543 82.143.187.50:57914
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2516
X-Received-Body-CRC: 775929809
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239181
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 13 Aug 2016 13:52:26 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
> Pan Mark napisał:
>>> Opisywałem kiedyś jak to wygląda w kolejnictwie japońskim. Wszystko
>>> sterowane automatycznie przez komputer, ale semafory są, a w dodatku
>>> maszynista ma obowiązek w widoczny sposób potwierdzić, że semafor
>>> zauważył i rozumie co zaraz zrobi jego pociąg.
>> Owszem semafory są, ale nie na liniach dużych prędkości - tam jest
>> wyłącznie sygnalizacja kabinowa (tak samo jest w Niemczech i Francji).
>
> Shinkansen pomyka po swoim torowisku -- to nie jest skomplikowana sieć.
> Kontrolowanie tego ruchu jest o wiele łatwiejsze, a prawdopodobieństwo
> sytuacji mogącej zagrozić kolizją niewielkie.
Tak nawiasem mowiac - nie wiem czy tak latwo zauwazyc semafor przy
predkosci 300km/h.
Musialby byc stosownie wiekszy, widoczny z wiekszej odleglosci - a to
trzeba np zakrety wyczyscic ...
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i