eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaWybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?Re: Wybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Wybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?
    References: <nnj7po$27l$1@node2.news.atman.pl> <nnjctt$v0p$1@node1.news.atman.pl>
    <nnlbu1$3gl$1@node2.news.atman.pl> <nnls8f$fpp$1@node1.news.atman.pl>
    <nnnqg5$jvb$1@node2.news.atman.pl> <no5k1i$36i$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <no7274$44a$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <57a7a7f1$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <noal96$s00$1@node2.news.atman.pl>
    <57a8e2f0$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <nocref$p8$1@node2.news.atman.pl>
    <57aa600d$0$12550$65785112@news.neostrada.pl>
    <nofuvq$399$1@node2.news.atman.pl>
    <1pxy5y7e89xfb$.ngckjmt2rle8$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nojap0$o0p$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <noljm0$3ft$1@node1.news.atman.pl>
    Organization: : : :
    Date: Sat, 13 Aug 2016 13:52:26 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 21
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1471089147 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 77.253.217.116:17348
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239179
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Mark napisał:

    >> Opisywałem kiedyś jak to wygląda w kolejnictwie japońskim. Wszystko
    >> sterowane automatycznie przez komputer, ale semafory są, a w dodatku
    >> maszynista ma obowiązek w widoczny sposób potwierdzić, że semafor
    >> zauważył i rozumie co zaraz zrobi jego pociąg.
    > Owszem semafory są, ale nie na liniach dużych prędkości - tam jest
    > wyłącznie sygnalizacja kabinowa (tak samo jest w Niemczech i Francji).

    Shinkansen pomyka po swoim torowisku -- to nie jest skomplikowana sieć.
    Kontrolowanie tego ruchu jest o wiele łatwiejsze, a prawdopodobieństwo
    sytuacji mogącej zagrozić kolizją niewielkie.

    > Nawet na zwykłach liniach w Japonii jedna nastawnia może kontrolować
    > 200 km linii.

    ...które to 200 km może znajdować się na niewielkim obszarze, gęsto
    przecinając go w różnych kierunkach.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.08.16 18:59 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: