  • Data: 2016-08-08 16:10:22
    Temat: Re: Wybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-08 o 01:44, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Rzecz w tym, że kolejowy ISDN nie służy wyłącznie do gadania, ale
    > również do transmisji sygnałów związanych m.in. z bezpieczeństwem ruchu.

    Domyślam się, że nie tylko do gadania tego używają, dlatego napisałem,
    że może to być niekiepski pomysł. Choć jeżeli wszystko obsługuje jedna
    centrala Alcatela, co wydaje mi się mało prawdopodobne, to takie średnie
    do bezpieczeństwo.

    > Dlatego to musi być sieć synchroniczna, a nie żaden internet.

    Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo, to synchroniczność akurat niewiele tu
    zmienia, zresztą pewnie kolej też ma w swojej sieci jakieś ATM-y, a może
    nie? Nie wiem.