  • Data: 2011-11-04 10:59:21
    Temat: Re: Wy??czenie czujnika niezapi?tych pas?w
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-04 10:53, Mateusz pisze:

    > Jak ciężarna nie potrafi poprawnie zapiąć pasa to już jej wina. Dolna
    > część pasa powinna być pod brzuchem a nie na nim, to znacznie bardziej
    > wygodne zresztą.

    Wiesz, ja tam w ciąży nie byłem i raczej nie będę, ale pas to nie tylko
    dolna część. Przy dużym brzuchu nie ułożysz górnej części tak, żeby nie
    naciskała. Sprawdź sobie gdzie masz nacisk jak gwałtownie spróbujesz się
    pochylić do przodu w zapiętych pasach. Dla lepszego efektu badawczego
    włóż sobie poduszkę na brzuch, a pod nią ze 3 surowe jajka:)

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: