  • Data: 2017-06-11 17:33:21
    Temat: Re: Wtórnik emiterowy z zabezpieczeniem prądowym
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-11 o 09:05, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Tak czytam z czym walczysz...
    > Odnoszę wrażenie że kopiesz się z koniem. Jesteś pewien że chcesz tak
    > kombinować zamiast wziąć po prostu np LM358 albo coś podobnego? No chyba
    > że to ma być "projekt badawczy", to wtedy można podyskutować o różnych
    > rozwiązaniach.

    Nie, to projekt docelowy. LM358 odpada na wstępie z uwagi na maksymalne
    napięcie zasilania 16V. A ja tu mam nieprzewidywalne od 12 do 24V.

    Pomijając już ten fakt chciałbym przedyskutować Twoje uwagi. Na czym
    korzyść miałaby polegać? Z tego co widzę on nie ma zabezpieczeń
    przeciwprądowych, zwarcie wyjścia do masy lub plusa przypuszczalnie
    zniszczy układ.

    Abyś nie musiał szukać po całym wątku wątku linku do wersji bieżącej
    schematu, przytoczę go poniżej.

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7Sk5YWW5
    teFZjeTA/view?usp=sharing

    By ć może kopię się z koniem ale stąd właśnie jest niniejszy wątek.
    Pytałem w nim m.in. o scalone rozwiązanie ale sugestii nie było. Chętnie
    bym je użył.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek