  • Data: 2017-06-11 23:46:20
    Temat: Re: Wtórnik emiterowy z zabezpieczeniem prądowym
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-11 o 20:12, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Uuuu... No to lepiej jeszcze raz przejrzyj dokumentację.

    Faktycznie: dual suply wynosi 16V :-D Zasugerowałem się. No ale ok,
    ważniejsze jest to jaki masz pomysł na "kopnięcie konia" :-D

    > Ale nie to
    > żebym się przy tym właśnie układzie upierał. Chodzi mi o to, że
    > dokładając kolejne wymagania rozbudowujesz układ, zajmuje coraz
    > więcej miejsca, a podobno masz z tym kłopot. Więc może lepiej
    > poświecić trochę czasu na poszukanie scalaka który rozwiąże Ci
    > wszystkie lub prawie wszystkie problemy.

    Czytałeś wątek otwierający? :-D
    Właśnie w nim pytam, czy ktoś z Was zna taki scalak właśnie. Bo ja nie
    potrafiłem znaleźć. Gdybym nie szukał samodzielnie najpierw, to nie
    prosiłbym Was o pomoc.

    > No to najszybciej to co potrzebne znajdziesz chyba właśnie w
    > kategorii wzmacniaczy (nie tylko operacyjnych).

    Tak na marginesie, mam pytanie z innej beczki. Czy są jakieś
    przeciwwskazania by używać wzmacniaczy operacyjnych w roli komparatorów?

    > W razie czego można
    > uzupełnić bezpiecznikiem polimerowym.

    Tak średnio raczej.. One są wysokoprądowe jak na potrzeby w/w
    urządzenia. Bezpiecznik musiałby zadziałać przy 20mA i przyjąć na siebie
    24V.

    Hmm... o tym nie pomyślałem. Poczytam.

    --
    Pozdrawiam,