  • Data: 2011-06-02 10:21:18
    Temat: Re: Wtargniecie na jezdnie - pytanie.
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek Kacprzak <b...@g...com> napisala rzekomo
    news:be21609e-fe46-4259-b4fb-e873bee983b3@w21g2000yq
    m.googlegroups.com
    > Zajebiste!!. Wez to jeszcze raz przeczytaj i wyobraz sobie co bys
    > zrobil jakby ci ktos wyskoczyl 1 metr przed kolo.
    > Wystrczylo, ze tam byl rozsypany piach na jezdni.
    > Kazdy madry jak nie jego kasa, jak napisal Kocyk, nie widze powodu
    > dla, ktorego Marider nie powinien w jakis sposob dochodzic swojego.
    > Zreszta na miejscu byla policja i chyba wskazala winnego, nie?
    > Bartek Kacprzak

    Dobra. Przeczytalem to jeszcze dwa razy.
    Zastanowilem sie tez i wyobrazilem sobie.

    Wyobrazilem sobie, ze gdybym jechal moze z 10kmh i widzial kogos niepewnie
    stojacego pomiedzy pasami jezdni to wolalbym sie zatrzymac niz psuc sobie
    motocykl. A potem wylewac zale, ze pinionzków nie styka. I dziwic sie, ze
    mnie braciamoturzysci nie wspieraja slowem.

    A na rozsypany na jezdni piach to mnie nie musisz uczulac-lato przyszlo to i
    na rowerze sobie jezdze.

    --
    Jasio
    etz vfr