  • Data: 2011-06-03 13:59:37
    Temat: Re: Wtargniecie na jezdnie - pytanie.
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-31 16:54, marider pisze:

    > Luz, koszt naprawy na nowych czesciach to "jedyne" 10933zl bez zdanego
    > pajacowania z malowaniem, szlifowaniem i cholera wie co jeszcze.
    > Zajebiscie nie ma co... Pojade do babki i moze da sie cos poradzic a jak
    > nie to wysle papiery do funduszu gwarancyjnego i niech oni sie martwia
    > jak to od staruszki $ odzyskac. Ja motocykl mialem nowy (sic!).

    Porozmawiaj. Choć nie wiadomo na kogo trafiłeś. Być może to babcia
    milionera a być może biedna kobieta która te 11 tys będzie ci oddawać po
    kres swoich dni...

    Trzecim rozwiązaniem jest ugoda przed sądem - dogadujesz się z babcią o
    % tej sumy - z jednej strony to będzie nauka dla Ciebie bo jak sam
    widzisz w tej sytuacji nie jesteś bez winy a z drugiej uzgadniasz formę
    rekompensaty od babci.

    Co do prawników to babcia może poprosić i prawnika z urzędu. Tam może
    wyjść że choć babcia ci wbiegła przed moto to widziałeś ją wcześniej i
    nie zahamowałeś a wiec sąd inaczej może podejść do winy niż policja.
    Fakt że pieszych się przepuszcza jak są na jezdni jest bezsporny i
    niemal każdy o tym wie. Totalnym buractwem jest przejechać przed nosem
    starszej kobiety która próbuje przedostać się na drugą stronę jezdni.

    Pozdrawiam
    Rafał