  • Data: 2011-06-02 09:45:42
    Temat: Re: Wtargniecie na jezdnie - pytanie.
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-02 11:32, Tytus pisze:

    > Zapomniales dodac w czystym kombinezonie - napisz Jasiu ze umyles sie
    > i moto
    > bo mnie uwierzyli dopiero jak rozpetala sie burza...

    Umylem moto, umylem kask, kombi upralem, buty wyczyscilem, zszylem
    rekawiczki. Sie cieszcie ze snieg nie spadł.

    Ale to i tak nic w porowaniu z tym co sie dzialo po.

    Nie zaglebiajac sie natenczas w szczegoly powiem tyle ze grozi Wam
    wstrzas na skale wszechswiata. Chyba ze to sciema byla, ale to sie
    wyjasni jak tylko nastepne wydanie trafi do kioskow.

    KJ
    GSXR od krok od sławy