  • 21. Data: 2019-03-06 22:51:08
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-03-06 o 17:55, t-1 pisze:

    > Nie absurdalnym.
    > Prawa fizyki działają zawsze.

    Jak uderzysz w samochód jadąc podporządkowaną, to też będziesz
    twierdził, że jesteś winny, bo prawa fizyki nie pozwoliły ci zahamować?

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2019-03-06 23:32:45
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Twoja swobodna interpretacja nikogo nie interesuje. Stan prawny juz znasz.

    Nono, tak jak ciebie przegląd ze sprawnymi hamulcami :] znaczy koszt
    pieczątki za 150zł, byle dostać licencję na zabijanie :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 23. Data: 2019-03-06 23:59:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skrocilem ci smycze to chociaz na obcasy najszczysz.

  • 24. Data: 2019-03-07 00:29:34
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Skrocilem

    No, chuja sobie skróciłeś ale i tak zawsze byłeś PiSda :]

  • 25. Data: 2019-03-07 00:33:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lotnosc twojego umyslu zblizona do lotnosci plyty chodnikowej mnie porazila.

  • 26. Data: 2019-03-07 00:35:58
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Lotnosc twojego umyslu zblizona do lotnosci plyty chodnikowej mnie porazila.

    No to umieraj, czas na ciebie :)

  • 27. Data: 2019-03-07 01:03:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeszcze zdaze sie przeziebic na twoim pogrzebie.

  • 28. Data: 2019-03-07 01:15:34
    Od: z <...@...pl>

    Tak Was czytam i czytam i dochodzę do wniosku:
    Prawo które wymyślili prawnicy i teraz mają zajęcie...

    Je...ć prawników :-)

  • 29. Data: 2019-03-07 07:00:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Twoja swobodna interpretacja nikogo nie interesuje. Stan prawny juz znasz.

    Stan prawny jest taki, że pieszy na przejściu ma pierwszeństwo. Poza
    przejściem zresztą też.

    Shrek

  • 30. Data: 2019-03-07 07:02:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Twoja swobodna interpretacja nikogo nie interesuje. Stan prawny juz znasz.

    Stan prawny jest taki, że pieszy na przejściu ma pierwszeństwo, na
    chodniku zresztą też.