    Subject: Re: Wtargnięcie na jezdnię
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 8 Mar 2019 19:10:44 +0100

    W dniu 2019-03-08 o 16:13, RadoslawF pisze:

    > Masz nagranie z fotoradaru pokazujące że nie zwolnił?
    > Masz nagranie z samochodu który wjechał na chodnik pokazujące
    > że piesi na chodniku byli widoczni z jego kabiny?

    Nie interesuje mnie co on widział. Na filmie widać że nie zwolnił
    (kurwa, bardzo trudne słowo dla Ciebie...UWAGA!!!)..."DO PRĘDKOŚCI
    BEZPIECZNEJ" do której miał (znów trudne słowo) OBOWIĄZEK. Nauczysz się
    tego terminu kiedyś?

    ...uwaga... NIM PIESI WESZLI NA JEZDNIĘ do czego był zobowiązany
    przepisami i cytowanym wyrokiem. Cała reszta o której bazgrolisz
    bezsensu rozgrywa się PO TYM fakcie a nie przed. Jego reakcja i
    zachowanie jest kluczowe bo to ON dokonał jako pierwszy wykroczenia.

    > Bo ja mam nagranie na którym pieszy popełnił dwa wykroczenia.
    > Wlazł pod nadjeżdżające auto a potem się szarpał na jezdni.
    > Pokaż teraz jakim jesteś idiotą i pokłóć się z faktami.

    Kłóć się ze zdjęciem, które pokazuje że pieszy jest na pasach a kierowca
    ma do przejścia odległość ok 20m (do zmierzenia). Na tym obszarze
    dozwolona jest prędkość 50km/h

    https://pokazywarka.pl/klamiesz/

    --
    LordBluzg(R)