eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWtargnięcie jednak jest możliwe!Re: Wtargnięcie jednak jest możliwe!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.185.230.108.12
    8!not-for-mail
    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wtargnięcie jednak jest możliwe!
    Date: Sat, 28 Aug 2021 22:06:07 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <sge4vg$jdo$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    References: <q...@4...com>
    <1...@4...net>
    <1...@4...net>
    <61293742$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgdqnl$dqd$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <612a7da1$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <612a812c$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.230.108.128
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 28 Aug 2021 20:06:08 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="m4rkiz";
    posting-host="185.230.108.128"; logging-data="19896";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.0.3
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <612a812c$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696588
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28.08.2021 o 20:32, Shrek pisze:
    >> I dalej się będzie dwóch pojebów prawniczych ;-) kłócić o przejście dla
    >> pieszych ;-)
    >
    > No taki lajf. Napisz że piszy zmierzający do przejścia ma pierwszeństow
    > to zacznie się "kim jesteśmy, dokąd zmierzamy?"

    Jeżeli głównym celem jest pierwszeństwo pieszego to da się je zapisać w odpowiedni
    sposób
    ale powoduje to paraliż komunikacji.

    Np. w przypadku zapisu 'pieszy zawsze, bez względu na okoliczności ma pierwszeństwo
    na
    przejściu" pole do dyskusji zostaje ograniczone do przypadków skrajnie nietypowych
    jak
    wychodzący ze studzienki pracownik wodociągów i kanalizacji czy lądujący tam
    spadochroniarz, rozwiązując 99,99% niejasności.

    Powoduje też że w okolicy przejść prędkość pojazdów kierowanych przez normalnych
    kierowców
    spada do kilku km\h - jak na wysokich progach, co ma swoje konsekwencje w
    przepustowości.

    Ja osobiście nie zdecydowałbym się przejechać przez większość znanych (a tym bardziej

    nieznanych) przejść szybciej niż 10 km/h gdybym niezależnie od okoliczności był w
    pełni
    odpowiedzialny za KAŻDY pomysł pieszego, w tym celowe rzucenie się pod koła z za
    przeszkody ograniczającej widoczność. I pewnie tak samo zachowali by się wszyscy
    kierowcy
    posiadający wyobraźnię.

    Intencja ustawodawcy była jednak inna, w powyższej sytuacji obie strony nie zachowały
    się
    tak jak powinny, efektem jest kolizja w której - moim subiektywnym zdaniem - kierowca

    ponosi 1/3 a piesza 2/3 winy. I oczywiście mogę się mylić bo nie znam prędkości i
    stanu
    technicznego pojazdu, trzeźwości uczestników, etc.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: