  • Data: 2009-03-07 15:13:39
    Temat: Re: Wszystko jest w FAQ
    Od: Jacot <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    >A jest? Chyba na ścigaczu, ale to się nie liczy podobno:-)

    Trafiony, zatopiony;)

    >Może nie jebie dosłownie. Natomiast kilka razy odniosłem wrażenie, że ci
    >biedni/tani są gorsi:-) A zjebac to się maja sami po przeczytaniu opini tych
    >lepszych:-)

    E tam. Jest jakas grupa ludzi wierzacych, ze skladajac sute ofiary na
    oltarzach bostw motocyklowych podnosi swoje szanse na przezycie. Oni
    potrzebuja stalego umacniania w tej wierze stad duzo i czesto o tym
    mowia ale nie powiedzialbym, ze to grupa szczegolnie reprezentatywna.

    >Ja też nigdy nie wydałem więcej. A miałem ich w życiu kilka - pierwszy to był
    >Bella z przyciemniana szybka. Ciekawe czy kojarzysz sprzęt? :-)

    Chujnia straszna bo wialo. Pozatem kask jak kazdy inny.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10