  • Data: 2009-03-07 09:44:42
    Temat: Re: Wszystko jest w FAQ
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Laphroaig" napisał w wiadomości

    > Mało piszesz.

    Powiedział ten, co nawet nie wiedział, że jego nick był już zajęty.

    > To akurat nie ma nic do rzeczy.

    To ma bardzo do rzeczy. Bo wbrew pozorom nikt tutaj nikogo nie "jebie" za
    zbyt tani kask czy kombinezon. Po prostu niektórzy polecają droższe, bo ich
    stać, bo spróbowali tańszych i nie byli zadowoleni. A co tam, uzewnętrznie
    się - żaden z moich kasków nie kosztował więcej niż 400zł

    > Kompleksy ma każdy. Nawet ten który mocno temu zaprzecza. Z czytaniem i
    > rozumieniem na razie nie mam problemu. Pewnie za parę lat się pojawi, mam
    > już ponad 40 wiosen:-) Czemu słuzy usenet?

    Kulturalnej wymianie myśli i poglądów. Z założenia.

    --
    Jasio
    vfr vx etz