  • 51. Data: 2012-11-02 23:21:22
    Temat: Re: Wszyscy się o mnie troszczą...co jest grane? ;)
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2012-11-02 23:19, Kuczu pisze:

    > Zmien robote. Mnie cieszy ze jade do roboty bez wzgledu na srodek
    > transportu.

    Ja nie narzekam na robotę (wręcz przeciwnie) ale na czas i sposób
    dotarcia (przez korki) do roboty :)

    Rafał

  • 52. Data: 2012-11-03 01:15:04
    Temat: Odp: Wszyscy się o mnie troszczą...co jest grane? ;)
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Ja nie narzekam na robotę (wręcz przeciwnie) ale na czas i sposób dotarcia
    > (przez korki) do roboty :)

    Kurde, sami Pstrowscy na tej grupie. Mnie tylko cieszy jak z roboty wychodzę
    :-(

    Zdroofka Johnny

  • 53. Data: 2012-12-01 18:11:07
    Od: Masło <s...@p...fm>

    W dniu 2012-10-25 21:28, The_EaGle pisze:

    > Ja właśnie od miesiąca popylam na nowym komplecie i baaardzo się cieszę
    > że nie czekałem z tym do wiosny. Przydają się co dziennie... do tego ta
    > mieszanka gumowa jakby insza i lepiej trzyma ten zimny asfalt.
    >
    > Dziś zorientowałem się jak bardzo te białe pasy są śliskie jak pokryły
    > się wodą z piaskiem jak zatrzymałem się na światłach i podparłem sie
    > nogą... ale jakoś przyczepności podczas ruszania jadąc specjalnie po
    > pasach nie uświadczyłem jak na poprzednich oponach... dziwne...

> [...]

    Przy hamowaniu trzeba na pasy uważać, ale przy ruszaniu to już bajka jak
    dupą zamiata i taśma przez całe skrzyżowanie idzie ;P

    Pozdro,
    --
    Masło