  • 41. Data: 2012-10-26 02:12:54
    Temat: Re: Wszyscy się o mnie troszczą...co jest grane? ;)
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:k6c31g$un0$1@news.task.gda.pl...

    > No to prędzej. Ja nie wyobrażam sobie gościa w skórze na v-stromie ;)

    W podkoszulku i klapkach, to już co innego ;)
    --
    pzdr,
    marcin

  • 42. Data: 2012-10-26 08:40:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-23 21:06, AZ pisze:

    > KHI to prawie do Grodziska zajechalo i wrocilo ;-)

    Jestescie majchiro!
    A ludzie sie o Was troszcza bo taka u nas kultura, ze o dziaduniow i
    babuszki sie dba!

    pozdr
    newrom w kwiecie wieku.

  • 43. Data: 2012-10-26 11:46:48
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    .>> W spodniach narciarskich założonych na jeansy jest naprawdę Ciepło,
    >No ja także ostatnio daruje sobie zdejmowanie jeansów na dojazdy do pracy.
    >Nakładam na nie texy z podpinką i jest super komfortowo. Tylko na światłach
    >jak się stoi to wtedy jest mało wygodnie się ruszać ale sama jazda super :)

    Jak szukałem spodni to wszystkie dobre na długość nie były wstanie wejść na
    jeansy, ale ograniczałem się do modelu tworzącego komplet z kurtka.
    Teraz czekam na promocje posezonowe i cos zakupie. Czy jesteś zadowolony ze
    swoich jaki model i marka ?.

    Buniek

  • 44. Data: 2012-10-26 18:58:08
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2012-10-26 11:46, BUNIEK pisze:

> [...]
    > na jeansy, ale ograniczałem się do modelu tworzącego komplet z kurtka.
    > Teraz czekam na promocje posezonowe i cos zakupie. Czy jesteś zadowolony

    Jeżeli chodzi o spodnie to w zasadzie nie mam się do czego przyczepić
    ---- nooo mogły by być airventy na lato ale można rozpiąć je i jakoś da
    się wytrzymać. Mam coś takiego http://tinyurl.com/9n2f9de
    wyjmowana membrana sympatexu i wyjmowana podpinka oddzielnie. W lato
    można wiec wozić sama membranę. Mają ochraniacze CE na kolanach,
    biodrach i po bokach poniżej kolan. Na jeansy wchodzą i na buty
    oczywiście też. :)

    Naturalnie spodnie są w komplecie z kurtką z której jestem mniej
    zadowolony ale w sumie mam ten komplet już 4 czy 5 sezon nie pamiętam i
    trzymają się kupy. Do temp +10 mozna jeździć w podkoszulku poniżej
    przydaje się kawałek polara i zimno nie jest.

    Rafał

  • 45. Data: 2012-10-30 09:09:50
    Od: Grzegorz Korpan <m...@g...com>

    On Tuesday, October 23, 2012 7:54:10 PM UTC+2, The_EaGle wrote:
> [...]
    >
    > porze zaczynają mnie już irytować. Dziś całkiem dobrze wyglądająca pani
    >
    > podczas postoju na światłach również zapytała mnie czy nie jest mi
    >
    > zimno, zaproponowałem że mogę się do niej przytulić... :) Co jest
    >
    > takiego dziwnego w tym że przy temp +8 stopni jeździ się motocyklu?
    >
    > Wreszcie czemu wszyscy już prawie przestali jeździć ? Dziś przejechałem
    >
    > ponad 110km po Warszawie i okolicach i widziałem tylko JEDEN motocykl.
    >
    > Co się z Wami stało? Przecież wczoraj i dziś się całkiem dobrze
    >
    > jeździło? Do świat jeszcze daleko jeździć można...

    Jeździ się całkiem dobrze.
    Ja w weekend zrobiłem 700 km na południe Polski.
    Temperatura między 0 a 3 st.C.
    Bielizna termiczna + Rukka i można jeździć do pierwszych lodów :-)

    Pozdrawiam twardzieli :-)

  • 46. Data: 2012-11-01 11:27:30
    Od: Pravy <r...@g...com>

    nie jeżdze, pie.., ale nie przez odizeż a przez parujący kask, poniżej 10st zachodzi
    młgłą i nie ma mocnych.

  • 47. Data: 2012-11-01 20:48:09
    Od: "K...@n...com" <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 października 2012 19:54:10 UTC+2 użytkownik The_EaGle napisał:
> [...]
    >
    > zimno, zaproponowałem że mogę się do niej przytulić... :) Co jest
    >
    > takiego dziwnego w tym że przy temp +8 stopni jeździ się motocyklu?

    I po co ten lans?

    KJ

  • 48. Data: 2012-11-02 22:43:43
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2012-11-01 11:27, Pravy pisze:
    > nie jeżdze, pie.., ale nie przez odizeż a przez parujący kask, poniżej 10st
    zachodzi młgłą i nie ma mocnych.

    Ja wywaliłem stary antifog i kupiłem FogCity i działa. Polecam

    Rafał

  • 49. Data: 2012-11-02 22:46:38
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2012-11-01 20:48, K...@n...com pisze:

    > I po co ten lans?

    W sensie po co jeżdżę? Bo oszczędzam 30min dziennie, paliwo, a do tego
    co rano cieszę się jak cholera że jadę do pracy a samochodzie to nie działa.

    Rafał

  • 50. Data: 2012-11-02 23:19:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-02 22:46, The_EaGle pisze:

    > W sensie po co jeżdżę? Bo oszczędzam 30min dziennie, paliwo, a do tego
    > co rano cieszę się jak cholera że jadę do pracy a samochodzie to nie
    > działa.

    Zmien robote. Mnie cieszy ze jade do roboty bez wzgledu na srodek
    transportu.

    --
    Kuczu

    ebLOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!