  • Data: 2010-11-01 05:42:06
    Temat: Re: Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze radości.
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:2...@X...homelinux.
    net...
    > Dnia 305 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

    > No to pozostaje skorzystać z propozycji czyjejś i utworzyć nową grupę,
    > łatwiej było chyba w alt.pl...
    >
    > chociaż nie wiem, nigdy nie brałem udziału w procesie powstawania nowej
    > grupy w usenecie.

    Po co? Co złego w tym, że grupa ma większe zainteresowanie? Co złego w tym,
    że czasem ktoś nowy o coś zapyta? Grupa dyskusyjna nie jest niczyją
    własnością. Każdy ma prawo tu zajrzeć, czytać i pisać. A gadanie o upadku
    poziomu - to jakieś geriatryczne marudzenie powodowane rozpadaniem się sieci
    neuronowej. Normalna sprawa.