  • Data: 2010-11-01 16:04:50
    Temat: Re: Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze radości.
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Don Pedro napisał(a):
> [...]
    enie_z_Sokołem_w_tle.html

    > Po dzisiejszej przejażdżce po raz kolejny dochodzę do wniosku, że
    > współczesny motocyklizm jest nudny. Kolorowy, hałaśliwy, ale nudny. I po
    > raz kolejny miło wspominam czas, gdy każda przejażdżka ruskiem
    > dolniakiem to była przygoda. No i nigdzie się człowiekowi nie spieszyło.
    > A dzisiaj? Po przejażdżce człowiek zamiast mieć w głowie piękne widoki
    > pamięta tylko gdzie go wywiozło w winklu i gdzie trzeba na suszarki
    > uważać. Nonsens...

    No nie wiem. W ramach pracy domowej polatałem dziś z Frankiem szlakiem
    dwóch Syrenek i Szopena, z siostrą i siostrzenicą na drugim motocyklu.
    Pogoda piękna, widoki tyż, bardzo przyjemnie było. A że nudno ? No cóż,
    cena postępu ?
    A, nie tak do końca nudno, w Bzyczku aku padło i co postój to na pych
    musiałem odpalać. Jak ja nie lubię biegać ... I ludzie nadal dziwnie się
    patrzą jak dziecko na motocyklu wiozę.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj