  • Data: 2016-11-22 12:11:41
    Temat: Re: Wspomnienia - Jacek Karpiński
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup

    W dniu 22.11.2016 o 11:06 Ghost <n...@d...pl> pisze:

    >A no tak, skoro później tłumaczy to nie ma co się przejmować wcześniejszym
    >przeinaczaniem faktów ;)

    Misiu rozmawiamy o tym, czy w filmie wspomniano o polskim wkładzie w
    rozkminianie enigmy: wspomniano.
    Że były inne błędy, oby w każdym filmie były tylko takie - wskażesz jakiś w
    którym ich nie ma?

    >No to tym bardziej nie powinni sobie przypisywać cudzych zasług.

    Dopiero co udowodniłem ci, że nie przypisywali, a ty ciągniesz to swoje
    kłamstwo* nadal.

    Z pisu jesteś czy jak?

    *teraz już kłamstwo skoro robisz to świadomie