  • Data: 2016-11-22 12:13:04
    Temat: Re: Wspomnienia - Jacek Karpiński
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Tue, 22 Nov 2016 09:23:19 +0100, Piotr Wyderski

    >Nie wiem jak jest teraz w IV RP ale w III na uczelniach technicznych
    >nie uczono ani nawet nie uczulano, że wiedzę tam zdobywaną należy
    >przekuć na biznes, inaczej to strata czasu.

    No nie wiem, nie wiem, na swiecie sa tysiace uczelni, miliony
    inzynierow i 90 czy 99% z nich pozostaje inzynierami na etacie.
    Biznes to zaden, pieniadze przyzwoite, robota dobra i przyjemna ...

    A jakby sie tak na biznesie skupic ... Gates co prawda zaczal studia
    na Harvardzie ... ale chyba nie skonczyl.
    Nie chcesz chyba, aby uczelnia uczyla, ze aby do czegos dojsc, to
    trzeba rzucic te studia w cholere i zabrac sie za robienie kasy :-)

    >Nikt na świecie nie tworzy i nie tworzył dóbr technicznych (od
    >nakrętki po komputery) ku chwale ojczyzny czy misjanizmu. U nas
    >kształci się ciągle "pod etat" w korporacji albo na uczelni.

    U nas sie ksztalci "ogolnie". Potem korporacja narzeka, ze absolwent
    "nic nie umie".
    Ale czy na swiecie jest inaczej ?

    J.