    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wspomaganie kierownicy - wyłącza się
    Date: Fri, 23 Dec 2016 12:57:02 +0100

    W dniu 23.12.2016 o 09:25, sirapacz pisze:

    > naprawić.
    > Możesz kupić całą kolumnę ze wspomaganiem albo wymienić wadliwy element
    > - czujnik skrętu. To element który się zużywa z czasem i od 3-4 lat
    > można dostać same czujniki. Wcześniej Fiat stwierdzał, że wymiana całej
    > kolumny to mus bo jest nierozbieralna:))).
    Rozbieralna to raczej jest każda rzecz oprócz butli z tlenem ;-)
    Kilka lat temu rozbierałem kolumnę w Stilo, bo na 99% był to przekaźnik.
    Przekaźnik okazał się być w idealnym stanie.
    > Rozumiem fiata (bezpieczeństwo) ale sam swój wymieniłem i działa jak
    > złoto. Da się to zrobić w jedno popołudnie. Jeśli będziesz oporny jak
    > ja, to po 5-6 złożeniu kolumny kierowniczej nabierzesz takiej wprawy, że
    > wyjęcie, rozłożenie i złożenie na kuchennym stole + montaż zajmować ci
    > będzie kwadrans;)
    >
    > Tu masz przykładowy:
    > http://allegro.pl/czujnik-skretu-alfa-romeo-mito-nap
    rawa-wspomaganie-i6655194379.html

    > Za czujniki skrętu chcą 350-600pln (nie bierz używanych).
    Chyba się zdecyduję, ale jaka jest pewność, że to czujnik?
    Czy można to jakość sprawdzić bez "metody Podmiancewa"?
    Jacek