  • 11. Data: 2014-03-13 11:59:30
    Temat: Re: Wspolny katalog z ograniczonym podgladem.
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 13 Mar 2014 11:13:52 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Jeśli jakaś grupa musi współdzielić zwoje pliki to nie zakładasz
    > im indywidualnych katalogów tylko jeden dla całej grupy i każdy z tej
    > grupy będzie miał dostęp do wszystkich plików tej grupy.

    ... a ma miec dostep tylko do plikow, ktore sam wrzucil.

    jeszcze raz, bo moze niejasno pisalem:
    - wspolny katalog dla wszystkich - zebym ja nie musial szukac plikow po 200
    indywidualnych katalogach,
    - kazdy z 200 userow (poslugujacy sie swoim loginem i haslem) ma widziec
    tylko te pliki, ktore osobiscie wrzucil, nie moze widziec plikow
    pozostalych userow,
    - ma sie to odbywac bezobslugowo, czyli ma byc mechanizm: wrzucany plik ma
    automatyczne nadawane prawa podgladu tylko dla tego co wrzucal (no i dla
    mnie).

    --
    jg

  • 12. Data: 2014-03-13 22:33:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-13 11:59, Użytkownik jg napisał:

> [...]
    > automatyczne nadawane prawa podgladu tylko dla tego co wrzucal (no i dla

    W windowsie tak się nie da. W linuxie nie wiem.
    Maja nie widzieć cudzych plików dajesz im różne katalogi.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-03-14 00:47:20
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.03.2014 22:59, jg pisze:

    > patrzylem pobieznie tez i na to, ale nie na tyle, aby stwierdzic, ze to
    > bedzie to. jest troche rozwiazan tego typu, ale w wielu rozwiazaniach duzo
    > poswiecone jest synchronizacji, co mnie nie interesuje.

    Zainstalowałem sobie toto na próbę, serwer + końcowka, wrzuciłem 2 duże
    pliki (jeden kilkaset MB, drugi 1.5G).

    Zaczął synchronizować, w połowie synchronizacji zsegfaultował proces php
    na serwerze, zaczął jeszcze raz, zauważył że ma 2 pliki o tej samej
    nazwie i innej treści, więc zrobił ich kopię, zaczął synchronizować
    jeszcze raz, zsegfaultował ....

    IMHO rozwiązanie trochę niedojrzałe.

    p. m.

  • 14. Data: 2014-03-14 09:20:17
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2014-03-12 22:56, jg pisze:

    > ja mam robic z plikami co tylko mi sie zachce, a oni w sumie zawartosci nie
    > musza ogladac (w koncu sami je wrzucili).
    >
    > z tym, ze nie wspominalem, ze ja tez mam im udostepniac pliki. byc moze w
    > katalogach im stworzonych, albo wszystkim w jednym katalogu z prawami na
    > poziomie plikow, aby kazdy widzial tylko pliki sobie przeznaczone.

    Ale czy jak Kowalski wrzuci plik, to Nowak może widzieć nazwę tego pliku?

    A może zrób tak:
    Konto master - katalog root /ftp
    Kowalski - katalog root /ftp/kowalski
    Nowak - katalog root /ftp/nowak

    itd.

    Ty wtedy możesz wchodzić wszędzie, a oni widzą tylko swoje katalogi.

    Paweł