  • Data: 2020-11-03 12:44:22
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-03 o 07:05, Marek pisze:

    > Łomatko, byłeś ostatnie 20 lat w śpiączce czy w więźniu :)? Nie
    > słyszałeś o audiovoodoo, aufiofilach i ich kwiecistych  opisach
    > subiektywnych wrażeń psychoakustycznych?

    Oczywiście, że słyszałem. Tylko nie wiedziałem, czy mam tu do czynienia
    z takim, czy wręcz przeciwnie.
    Problem polegał na tym, że jeśli 'wręcz przeciwnie' to nie potrafiłem
    znaleźć logicznego powodu dla którego taka wypowiedź się tu pojawiła.
    Brak logicznego powodu wypowiedzi każe się zastanowić, czy przypadkiem
    źródłem tego braku nie jest przyjęcie jakiegoś błędnego założenia.
    Drugim możliwym założeniem jest, że jest to autentyczna wypowiedź
    audiofila. Przy tym założeniu wszystko się logicznie spina. Się taki
    zainteresował dyskusją i postanowił wspomóc nas swoją wiedzą. Jedyna
    wątpliwość - skąd tu audiofil. Ale nikomu przecież nie bronimy czytać p.m.e.
    P.G.