-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.promontel.net.pl!not-fo
r-mail
From: WildS <f...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Współczesne głupkowate mikro-ronda z kostką brukową
Date: Sun, 13 Apr 2014 22:53:02 +0200 (CEST)
Organization: Falcon
Lines: 34
Message-ID: <s...@m...org>
References: <534ae521$0$2365$c3e8da3$5b14842f@news.astraweb.com>
<s...@4...net>
Reply-To: WildS f...@n...pl
NNTP-Posting-Host: makigai.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1397422382 2352 91.193.12.130 (13 Apr 2014 20:53:02
GMT)
X-Complaints-To: a...@p...net.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Apr 2014 20:53:02 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-2 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530276
[ ukryj nagłówki ]On 2014-04-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> Raczej nie, ile na takie jedno rondo zejdzie ... plac jakis
> wybrukowac, to znacznie wiecej upchnie.
>
> Tak sie na to patrze ... moze to i sens wewnetrzny pasek nierowno
> wybrukowac, aby osobowki zniechecic do jazdy "dwoma pasami", a zeby
> jednak tir z naczepa mogl we wszystkie strony przejechac.
Dla tira to już w ogóle tragedia bo najczęściej sprawia to, że jest
wychylony na zewnątrz (łatwiej się przewróci) a dodatkowo kostka albo
czasami takie dziwne 'kamienie' kaleczą opony w naczepie na ciasnych
łukach.
Takie ciasne rondka przejezdza się przez to na prawdę powoli co
potrafi generować niezłe korki (Stryków, Kołbiel chociażby). Tir hamuje
prawie do zera nie tylko przy wjeżdzaniu, co jest akurat normalne, ale
również przy zjeżdzaniu, spowalniając wszystkich za nim. W ojczyźnie
rondek - UK - raczej na wyjeździe można śmiało deptać gaz i zwalniać
skrzyżowanie znacznie szybciej.
Dodatkowo gabaryty mają niezły zgryz, już widziałem rondka po
przejezdzie długich gabarytów zaorane z brzegów bo nawet ze skrętnymi
osiami nie szło się wyrobić.
A wysepka na środku wybija tira w górę, leci i tak prosto jak strzała
tylko kabina się potrafi urwać.
https://www.youtube.com/watch?v=vl-2xbbQH9s
Reasumując - w PL mamy ronda drogie, nieefektywne i nieprzyjemne.
--
WildS
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.14 23:28 J.F.
- 14.04.14 09:27 FEniks
- 14.04.14 09:49 Franc
- 14.04.14 10:40 Kapibara
- 14.04.14 10:52 Franc
- 14.04.14 11:14 Czesław Wiśniak
- 14.04.14 11:21 Ergie
- 14.04.14 14:09 SW3
- 14.04.14 15:10 tá´Ź
- 14.04.14 15:11 tá´Ź
- 14.04.14 16:11 Ergie
- 14.04.14 16:18 neoniusz
- 14.04.14 17:00 Marek Dyjor
- 14.04.14 17:01 Marek Dyjor
- 14.04.14 17:07 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=