eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWspółczynnik oporu powietrza samochodu - czemu go nie podają?Re: Wsp??czynnik oporu powietrza samochodu - czemu go nie podaj??
  • Data: 2012-10-21 17:16:52
    Temat: Re: Wsp??czynnik oporu powietrza samochodu - czemu go nie podaj??
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-10-21 15:45, PaweL pisze:
    > Poza tym Cx to nie wspó?czynnik oporu, tylko wspó?czynnik kszta?tu nadwozia.
    > Mno?ymy powierzchnie czo?ow? pojazdu razy Cx i dopiero wtedy otrzymujemy
    > wspó?czynnik oporu nadwozia. A samochody s? coraz szersze i wy?sze, wiec tak
    > naprawde opory powietrza rosn?.
    >
    > Pawe?
    >
    >

    Jeśli już chcesz tak dokładny być, to nie przez powierzchnie czołową a
    poprzez największe pole przekroju. "Reguła pól" jest jednym z
    podstawowych zasad projektowania opływowych brył.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: