    Subject: Re: Wskaźnik naładowania akumulatora
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 21 Dec 2018 00:04:37 +0100

    W dniu 2018-12-20 o 11:44, T. pisze:

    > Nie - chodziło o to, żeby użyć OBD zamiast kłopotliwych pomiarów - czy
    > to ma sens. Ja mam stary telefon, który sobie wykorzystuję w charakterze
    > ekranu z parametrami z OBD.

    Najpierw musisz to lekko przerobić bo OBD rozłącza się w przypadku
    zaniku napięcia na jednym z pinów (stacyjka) i braku komunikacji z ECU.

    Ok, można zrobić to w inny sposób (od chuja możliwości) ale jest jeden
    problem. Ktoś tam musi iść do tego auta i podłączyć ten jebany
    prostownik. Najlepiej to generować jako ALARM :] No trzeba iść i
    wyłączyć wyjkę bo sąsiedzi zadzwonią na policję, że im wyje po nocya
    będzie wyło aż aku się nie wydoi do zera.

    Już napisałem, że dokonałem tego metodą "przypominajki" ale gdyby nie
    zabanglało, to chciałem też podłączyć wyjkę, która wyje poniżej 11,6v i
    milknie jak dostanie >12v po przekręceniu kluczyka (czyli fizycznej
    obecności kogoś) Wystarczyło jednak zmusić do odczytu 3 cyferek (jak
    kontrolka ładowania czy oleju). Był jeszcze problem czasem z
    przymuszeniem podłączenia prostownika ale rozwiązałem to
    socjotechnicznie. Kilka razy zjebałem jak psa :) W końcu dotarło.
    Co ciekawe, były przeprosiny... Problem solved :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>