  • 31. Data: 2010-03-25 22:14:05
    Temat: Re: Wrocław psychopaci na CB#19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Tak, ręczniak dziś dla mnie jest zabawką. Kiedyś łaziłem z cegłami u
    > paska, bo miałem bezpłatną łączność miasto-dom ... taki pierwowzór
    > tel.kom. Sprzedałem wszystkie na allegro, bo nie miały żadnego
    > zastosowania już dla mnie.

    Dla Ciebie być może. Całe szczęście, że Twoje wielkie "doświadczenie"
    nie ma wpływu sprawczego na innych. Młody jesteś i to widać.

    > Kupili je PHowcy do samochodów ... takie jest zastosowanie dziś
    > ręczniaków na 11m.

    Tak, tak, z całą pewnością.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 32. Data: 2010-03-25 22:20:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-25 22:14, Artur Maśląg pisze:

    > Tak, tak, z całą pewnością.

    Wróżysz z ręki przez telefon ?
    Mam w zwyczaju sprzęt używany na allegro sprzedawać z
    zastrzeżeniem odbioru osobistego, co by nie było niedomówień ...
    no, ale pewnie kłamali ... wzięli ręczniaki by w gajerze biegać
    po mieście z A38 ... przepraszam, że próbowałem Cie okłamać,
    zachowałem się jak gówniarz, mogę wyjść ?

    6008

  • 33. Data: 2010-03-25 22:47:39
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Skoro Ciebie tak nie ciśnie, to skąd te teksty
    > niemożliwości namierzenia itd.?
    Gdzie ja twierdze o jakiś niemożliwościach.
    Ja tylko nie mam tyle czasu co emeryt lub student.
    > Nie jesteście w stanie namierzyć chwasta, ponieważ wam
    > się nie chce
    Są pewne priorytety w życiu codziennym.
    > i mało kto posiada możliwości techniczne
    Możliwości techniczne, poważnie to brzmi, ja sie ma na mysli
    Alana38 :)
    > oraz stosowną wiedzę ku temu.
    No,wiedza tutaj jest zawiła ;)
    > Sytuacja absolutnie typowa. Nikt rozsądny nie zaryzykuje
    > oskarżenia o współudział w "obiciu ryja". Twoje
    > stwierdzenie "Nie wnikam w to" jest w sumie
    > wystarczającym wyjaśnieniem sytuacji...
    Czegoś nie rozumiesz. Mam w dupie jakie poniesie
    konsekwencje, jak byś go słyszał, doszedł byś do takiego
    samego wniosku.
    Ty nawet nie znasz siły perswazji, gdy taki palant dowiaduje
    sie swoich namiarów na #19. Dla tego na #19tym bo robi tam
    syf. I nie jest pewny od kogo i jakie poniesie konsekwencje.
    --
    Krzysiek

  • 34. Data: 2010-03-26 08:17:29
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Krzysztof 45 pisze:
    (...)
    > Gdzie ja twierdze o jakiś niemożliwościach.
    > Ja tylko nie mam tyle czasu co emeryt lub student.

    Nie Ty jeden, nie teraz, a te 10 czy 20 lat temu też tak
    było i jakoś można było gagatków namierzyć. Już pisałem
    jak - myślisz, że grupa zainteresowanych nie robiła nic
    innego poza nasłuchem?

    > Są pewne priorytety w życiu codziennym.

    Ano właśnie. Dlatego potrzebna jest współpraca i większa grupa
    zainteresowanych osób, ale zainteresowanych na poważnie, a nie
    na chwilę.

    > Możliwości techniczne, poważnie to brzmi, ja sie ma na mysli
    > Alana38 :)

    Nie wiem skąd wiesz co ja mam na myśli.

    > No,wiedza tutaj jest zawiła ;)

    Nie nie jest - w sumie małpę można przeszkolić i też dojdzie do
    celu. Tyle, że z tego co opisałeś to jednak nie jest takie
    proste, ale może ja o czymś nie wiem?

    > Czegoś nie rozumiesz. Mam w dupie jakie poniesie
    > konsekwencje, jak byś go słyszał, doszedł byś do takiego
    > samego wniosku.

    Nawoływanie (czy też sugerowanie) do rozwiązywania spraw
    w taki sposób jest delikatnie powiedziawszy nieodpowiedzialne.

    > Ty nawet nie znasz siły perswazji, gdy taki palant dowiaduje
    > sie swoich namiarów na #19. Dla tego na #19tym bo robi tam
    > syf. I nie jest pewny od kogo i jakie poniesie konsekwencje.

    No cóż - osobiście mam wrażenie, że jest to mało skuteczne
    (z doświadczenia) i niestety może mieć konsekwencje prawne
    - nie wiadomo czym się skończy taka akcja.

  • 35. Data: 2010-03-26 08:27:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Głupiś, człowiek już nie ma tych zabawek które miał za czasów świetności

    wiec co, jestem glupi, bo to co pisze to niemozliwe, czy jednak brak checi i
    umiejetnosci?
    bo nie do konca kumam twoje intencje

    > Kolo jest gdzieś idealnie przy lustrze odry, ale gdzie, to już trzeba się
    > właśnie chwilę pobawić.

    no wiec jednak sie da, wiec moze sie zdecyduj, a moja znajomosc wroclawia
    nie ma nic do rzeczy, w wawie tez mamy rzeke, duze osiedla, korki, a jakos
    dawalo sie ludzi namierzac, nawet walacych z 19 pietrowych blokow z dopalek,
    a chcialbym tylko nadmienic, ze w czasach swietnosci cb, to stacjonarki na
    dachach, staly jak grzyby po deszczu, teraz ich jak na lekarstwo, wiec
    powinno byc latwiej

    > Rozumiem, że dla Ciebie to moment,

    a gdzie napisalem ze moment, napisalem ze od kilkudziesieciu minut do kilku
    godzin, zakladam ze skoro wam tak zalazl za skore, to nie nadaje 10 minut w
    ciagu dnia, tylko przynajmniej kilkadziesiat, lub kilka godzin, a to dosc
    sporo czasu, aby stopniowa zawezac obszar poszukiwan

    > Albo umawiamy się i przyjeżdżasz konkretnego dnia, albo przestajesz
    > pier*olić.

    bo co?
    mowie co uwazam, i poniekad sam przyznajesz mi racje, tylko piszesz o braku
    czasu, zrobic sie to da, tylko trzeba chciec i wiedziec jak

  • 36. Data: 2010-03-26 23:13:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Mar 2010 11:29:20 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Oj zdziwił byś się.
    > Wystarczy zapodawać lokalizację na radiu.

    Albo mu postawic w okolicy słabiutki nadajnik - jednak na tyle blisko, żeby
    dupek nikogo nie słyszał.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 37. Data: 2010-03-26 23:14:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Mar 2010 19:41:53 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Rozumiem, że dla Ciebie to moment, bo roboty nie masz, nudzisz
    > się i paredziesiąt minut ... zapłacę Ci 100 PLN za namierzenie
    > kolesia i pokryję koszty paliwa ... Masz przyjechać, i
    > namierzyć. Niepowodzenia w stylu przestał nadawać po 10

    A wiesz, będe jutro we Wrocku... Moge się pobawic :D