  • Data: 2010-03-25 19:41:53
    Temat: Re: Wrocław psychopaci na CB#19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-25 15:59, szerszen pisze:

    > dobre nawet bardzo, ale nadal bede twierdzil ze znaczenia nie ma, tylko
    > umiejetnosci brak, a troche sie cb w zyciu bawilem

    Głupiś, człowiek już nie ma tych zabawek które miał za czasów
    świetności ... Wrocławia pewnie nie znasz ... Na wycieraczce
    stablilne +30 wzdłuż bardzo długiego odcinka odry ... Kolo jest
    gdzieś idealnie przy lustrze odry, ale gdzie, to już trzeba się
    właśnie chwilę pobawić.

    Rozumiem, że dla Ciebie to moment, bo roboty nie masz, nudzisz
    się i paredziesiąt minut ... zapłacę Ci 100 PLN za namierzenie
    kolesia i pokryję koszty paliwa ... Masz przyjechać, i
    namierzyć. Niepowodzenia w stylu przestał nadawać po 10
    sekundach, utknąłeś w korkach, nie chcę słyszeć. Albo umawiamy
    się i przyjeżdżasz konkretnego dnia, albo przestajesz pier*olić.
    6008