  • Data: 2010-03-25 22:47:39
    Temat: Re: Wrocław psychopaci na CB#19
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Skoro Ciebie tak nie ciśnie, to skąd te teksty
    > niemożliwości namierzenia itd.?
    Gdzie ja twierdze o jakiś niemożliwościach.
    Ja tylko nie mam tyle czasu co emeryt lub student.
    > Nie jesteście w stanie namierzyć chwasta, ponieważ wam
    > się nie chce
    Są pewne priorytety w życiu codziennym.
    > i mało kto posiada możliwości techniczne
    Możliwości techniczne, poważnie to brzmi, ja sie ma na mysli
    Alana38 :)
    > oraz stosowną wiedzę ku temu.
    No,wiedza tutaj jest zawiła ;)
    > Sytuacja absolutnie typowa. Nikt rozsądny nie zaryzykuje
    > oskarżenia o współudział w "obiciu ryja". Twoje
    > stwierdzenie "Nie wnikam w to" jest w sumie
    > wystarczającym wyjaśnieniem sytuacji...
    Czegoś nie rozumiesz. Mam w dupie jakie poniesie
    konsekwencje, jak byś go słyszał, doszedł byś do takiego
    samego wniosku.
    Ty nawet nie znasz siły perswazji, gdy taki palant dowiaduje
    sie swoich namiarów na #19. Dla tego na #19tym bo robi tam
    syf. I nie jest pewny od kogo i jakie poniesie konsekwencje.
    --
    Krzysiek