  • 21. Data: 2015-11-17 15:09:32
    Temat: Re: Wrocław-Modlin - jak?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Chris,

    Tuesday, November 17, 2015, 12:06:49 PM, you wrote:

    > Wrocław Główny
    > Warszawa Centralna
    > 19.11.15
    > odj.ODJAZD 11:16
    > przyj.PRZYJAZD 14:55 + do tego dojazd do Modlina.
    > Czas przejazdu: 3h39"

    + 3h5m przejazdu do Modlina i czekania bez sensu = 6h44m

    > Więc nie oszukuj że najkrócej to 6h30"

    Sam nie oszukuj. Co za przyjemność siedzieć bez sensu 2-3 godziny na
    dworcu/lotnisku?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2015-11-17 15:25:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > + 3h5m przejazdu do Modlina i czekania bez sensu = 6h44m

    Z Krakowa będziesz tyle jechał ?? pomyśl zanim coś napiszesz.

    > Sam nie oszukuj. Co za przyjemność siedzieć bez sensu 2-3 godziny na
    > dworcu/lotnisku?

    Ja nie oszukuję tylko podaję fakty, try zmyślasz jakieś bzdurne godziny
    przejazdów. Żegnam ozięble...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2015-11-17 15:37:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-17 o 15:25, Chris pisze:
    > Ja nie oszukuję tylko podaję fakty, try zmyślasz jakieś bzdurne godziny
    > przejazdów. Żegnam ozięble...

    Przy takim podejściu do faktów, to cały świat powinieneś pożegnać.
    Ozięble oczywiście, aby się wszyscy przejęli.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-11-17 16:31:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Chris,

    Tuesday, November 17, 2015, 3:25:41 PM, you wrote:

    >>> odj.ODJAZD 11:16
    > Z Krakowa będziesz tyle jechał ?? pomyśl zanim coś napiszesz.

    Czytaj zanim napiszesz. Jeśli ktoś jedzie na konkretną godzinę w
    konkretne miejsce, to mu nie jest potrzebne dodatkowe 3h5m. Jak masz
    kogoś odebrać z lotniska o 18:00 to po czorta Ci być o 14:55?

    Idź w cholerę.

    --
    RoMan

  • 25. Data: 2015-11-17 19:40:47
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 10:49, Chris pisze:

    > PKP wyjdzie dużo szybciej, dużo taniej i bez stresu na idiotów kierowców.

    :) w pierwszym momencie właśnie tak pomyślałem ...jak sprawdziłem
    rozkład to dałem sobie spokój, jadę z dziećmi i szkoda mi na to czasu
    Nie pamiętam dokładnie, ale musiałbym wyjechać kilka godzin wcześniej
    niż autem.

    Łukasz

  • 26. Data: 2015-11-18 08:09:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 19:40, ddddddddd pisze:

> [...]
    > rozkład to dałem sobie spokój, jadę z dziećmi i szkoda mi na to czasu
    > Nie pamiętam dokładnie, ale musiałbym wyjechać kilka godzin wcześniej

    I to jest konkretna odpowiedz a nie te pieniące się oszołomy.
    Ty mi powiedz czy do wrocka warto jechać autem czy wystarczy pociągiem,
    nigdy na dłużej nie byłem we wrocku a chciał bym wpaść na jakiś weekend
    i pozwiedzać sobie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 27. Data: 2015-11-18 08:14:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Czytaj zanim napiszesz. Jeśli ktoś jedzie na konkretną godzinę w
    > konkretne miejsce, to mu nie jest potrzebne dodatkowe 3h5m. Jak masz
    > kogoś odebrać z lotniska o 18:00 to po czorta Ci być o 14:55?

    Np. pozwiedzać DC z dzieciakami, zrobić zakupy w centrum, czasu na
    spędzenie jest dużo. Nikt nie wie jak często kolega jest w DC.

    :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2015-11-18 10:49:01
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Warszawa Centralna 19.11.15
    > odj.ODJAZD 11:16
    > przyj.PRZYJAZD 14:55 + do tego dojazd do Modlina.

    O trasie Wwa -Modlin już ci napisali, a jak spojrzysz na mapkę w którymś
    poście, to będziesz wiedział, że pytający jedzie z Kątów Wrocławskich. A
    potem sprawdź rozkład Kąty - Modlin i odszczekaj...

    --
    Axel

  • 29. Data: 2015-11-18 10:50:34
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 08:09, Chris pisze:

    > I to jest konkretna odpowiedz a nie te pieniące się oszołomy.

    może dałoby się szybciej, ale wpisałem w jakąś wyszukiwarkę - przesiąść
    chciałbym się maksymalnie raz i bez chodzenia po mieście, jakbym miał
    dotrzeć do Warszawy w 3,5h, poczekać z pół godziny i kolejne pół jechać
    do Modlina to bym się zdecydował, a tak to wolę autem- dla dzieci to
    żadna odległość, bo nad Balaton przez zakopane nie narzekali (chociaż
    powrotna droga przez czeskie serpentyny bardziej im się podobała ;) - a
    na miejscu mam parking i transfer na lotnisko

    > Ty mi powiedz czy do wrocka warto jechać autem czy wystarczy pociągiem,
    > nigdy na dłużej nie byłem we wrocku a chciał bym wpaść na jakiś weekend
    > i pozwiedzać sobie.

    ja tam jeżdżę autem i sobie chwalę :), do samej Warszawy też jest super
    droga (latam właśnie S8->A2) - jadąc szybciej to godzina jazdy do Łodzi,
    pół godziny przez Łódź i jak dobrze pamiętam ok pół godziny A2 do
    Warszawy :) - ale to przy dobrej pogodzie, tak jak jest teraz to i ja
    nie jeżdżę powyżej 180km/h ;)
    ale jak pojedziesz pociągiem to wydaje mi się że i tak główne atrakcje
    są dość dobrze skomunikowane (często auto musisz zostawić przystanek
    wcześniej bo na miejscu nie znajdziesz parkingu albo tylko płatny)

    Łukasz

  • 30. Data: 2015-11-18 10:55:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 10:49, Axel pisze:

> [...]
    > poście, to będziesz wiedział, że pytający jedzie z Kątów Wrocławskich. A
    > potem sprawdź rozkład Kąty - Modlin i odszczekaj...

    Sprawa już jest rozwiązana przez autora posta więc skończ temat.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl