  • Data: 2015-11-18 13:13:00
    Temat: Re: Wrocław-Modlin - jak?
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 listopada 2015 08:10:02 UTC+1 użytkownik Chris napisał:

    > I to jest konkretna odpowiedz a nie te pieniące się oszołomy.
    > Ty mi powiedz czy do wrocka warto jechać autem czy wystarczy pociągiem,
    > nigdy na dłużej nie byłem we wrocku a chciał bym wpaść na jakiś weekend
    > i pozwiedzać sobie.

    Wystarczy pociągiem. Byłem w tym roku w maju podczas długiego weekendu i auto
    przestało 3 dni pod hotelem. Jeżeli nie ruszasz się poza centrum, to auto nie jest
    potrzebne. Do ZOO można dopłynąć statkiem, ale nie wiem, czy nie mają przerwy zimą,
    wtedy pozostaje komunikacja miejska lub taxi :).

    pozdrawiam
    Przemek