  • Data: 2015-11-18 11:20:45
    Temat: Re: Wrocław-Modlin - jak?
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-18 o 11:10, ddddddddd pisze:

    > jak będzie ciepło... to pewnie będzie się opłacało pociągiem (mam
    > nadzieję że to żart z mojej strony), bo Wrocław prowadzi politykę
    > przesiadki na komunikację zbiorową (zbiorkom nie koniecznie się
    > polepsza, ale coraz gorzej się jeździ autem - z dróg trzypasmowych robią
    > dwupasmowe, z dwu - jednopasmowe, w planach było wyłączenie głównej
    > drogi w centrum i zrobienie deptaka...

    Ostatnio i jedynie we Wrocławiu byłem z 15 lat temu i to tylko do
    dworca, potem taryfą do znajomego i od razu wypad w góry.

    Pomyślę i zobaczę czy warto się pchać autem, teraz jak jest pentolino to
    trasę pokonuje się szybko i wygodnie (chyba).
    THX i kończymy bo zeszliśmy z tematu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl