  • 21. Data: 2011-07-31 21:35:34
    Temat: Re: Wroclaw-Dziwnow (w nocy z niedzieli na poniedzialek)
    Od: gdwrc <g...@o...pl>

    W dniu 2011-07-31 21:02, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-07-31 20:49, gdwrc pisze:
    > (...)
    >
    > Pojeździsz, sam dojdziesz do pewnych wniosków. Pms zaczyna wyglądać
    > jak CB, gdzie każdy gamoń na 19 pyta, ja mnie słychać i skąd ten
    > korek, który jest od "zawsze" w tym samym miejscu.

    Nie bede udawal ze jezdzilem samochodem nad polskie morze i wiem gdzie
    kiedy o ktorej godzinie jest korek. Nie wiem.
    Chyba nie widzialem tez jakie wady ma jechanie przez Niemcy. Inne niz
    dalej i drozej. Dluzej?

    > Naprawdę? Trzeba było zrobić i argumentować podobnie - mały
    > ma dokumenty to już do nad polskie morze nie jeździmy...

    Paszport bedzie za trzy/cztery tygodnie. Od jutra ma byc pogoda wiec
    zdecydowalem sie na tygodniowy urlop teraz. To nie jest zaplanowany w
    styczniu wyjazd ze mialem czas na zrobienie paszportu (ktory i tak wazny
    jest tylko rok). Chyba do piatego roku dziecka trzeba co roku nowy paszport.
    Jak bedzie mial paszport to wtedy bede pytal gdzie pojechac, czy nad
    polskie czy inne morze (i ktoredy), czy moze lepiej gdzies poleciec.

    > Nie było, ponieważ dziecko stosowne dokumenty posiadało. Akt urodzenia
    > również, ale jak napisałem - było to nieistotne.

    Czy ja pytalem czy majac dowod osobisty i paszport (czy inny stosowny
    dokument) co bedzie jak sie dodatkowo wezmie ze soba akt urodzenia?

    > Ja (dzieci) takowe dokumenty posiadamy i drogę wybieramy raczej
    > z punktu widzenia wygody/walorów turystycznych/ekonomii.

    Bedzie noc wiec walory turystyczne odpadaja, nie jezde nad morze co
    tydzien wiec ekonomia moze isc na dalszy plan, zostaje wygoda kierowcy.
    Co bys wybral jakbys jechal w nocy i jedynym kryterium bylaby wygoda
    kierowcy (w samochodzie z tempomatem)?

    pozdrawiam
    daniel

  • 22. Data: 2011-07-31 21:58:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-31 21:35, gdwrc pisze:
    (...)
    > Nie bede udawal ze jezdzilem samochodem nad polskie morze i wiem gdzie
    > kiedy o ktorej godzinie jest korek. Nie wiem.

    Ale o co chodzi?

    > Chyba nie widzialem tez jakie wady ma jechanie przez Niemcy. Inne niz
    > dalej i drozej. Dluzej?

    Różnie to bywa. Dalej, może być lepiej i krócej, a w rzeczywistości
    to różnie bywa. Dodając do tego jazdę autostradą z prędkościami
    ~170km/h by osiągnąć efekt to już w ogóle bywa różnie :)

> [...]
    > styczniu wyjazd ze mialem czas na zrobienie paszportu (ktory i tak wazny
    > jest tylko rok). Chyba do piatego roku dziecka trzeba co roku nowy

    Stąd też pisałem o dowodzie osobistym - 5 lat ważności. Nie masz
    stosownych dokumentów - nie wyjeżdżasz poza granice kraju (w
    szczególności z dziećmi). Co zrobisz z EKUZ?

    > Jak bedzie mial paszport to wtedy bede pytal gdzie pojechac, czy nad
    > polskie czy inne morze (i ktoredy), czy moze lepiej gdzies poleciec.

    Bez jaj :)

    > Czy ja pytalem czy majac dowod osobisty i paszport (czy inny stosowny
    > dokument) co bedzie jak sie dodatkowo wezmie ze soba akt urodzenia?

    Pytałeś, czy tylko z odpisem aktu urodzenia jechać możesz. Napisałem,
    że nie. Pytałeś, czy ktoś z czymś takim jechał, odparłem, że tak.

    Jakieś wątpliwości? :)

    > Bedzie noc wiec walory turystyczne odpadaja,

    Wiesz, że to nieprawda?

    > nie jezde nad morze co
    > tydzien wiec ekonomia moze isc na dalszy plan,

    Ja nie pisałem tylko o paliwie.

    > zostaje wygoda kierowcy.

    Skoro tak, to zostaw dziecko i jedź sam ;)

    > Co bys wybral jakbys jechal w nocy i jedynym kryterium bylaby wygoda
    > kierowcy (w samochodzie z tempomatem)?

    Dla mnie nie ma jedynego kryterium w postaci przedstawionej powyżej.

  • 23. Data: 2011-07-31 23:26:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no tak, 30zł to kupa kasy..

    30 zł wydane bezsensownie i z większymi problemami to o 30 zł za dużo.

  • 24. Data: 2011-08-01 06:32:43
    Od: R <b...@p...pl>

    Nie wiem czy aktualne, ale tyle co wróciłem z Wisełki, więc "rzut
    beretem". Jechałem z dwulatką, paszport mamy ale nie zabrałem :)

    Jechałem DK94 do Lubina a potem DK3 aż do Wolina. Wyjazd był we wtorek
    rano. Kicha robi się między Zieloną a Gorzowem, czasem robi się korkowo
    przez rondo w Skwierzynie. Od Gorzowa w zasadzie wypas, za Goleniowem
    jakieś remonciki na S3 ale znośne.

    Tak jak pisali - nie jedź przez Kamień bo to masakra, ze Szczecina na
    Wolin, w Wolinie (za wiaduktem) zjedź z S3 na Wisełka/Unin i dalej w
    Kołczewie na rondzie drogą 102 na Kołobrzeg.

    Wyjazd 8 rano, 2 przystanki (śniadanie, obiad), prędkości ustawowe -
    czas dojazdu 16:30.

    R.

  • 25. Data: 2011-08-02 17:42:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 01 Aug 2011 06:32:43 +0200, w <j15a98$26b$1@news.dialog.net.pl>, R
    <b...@p...pl> napisał(-a):

    > Kicha robi się między Zieloną a Gorzowem, czasem robi się korkowo
    > przez rondo w Skwierzynie.

    Można ominąć przez centrum miasta.

    Albo pojechać wojewódzkimi (w Międzyrzeczu w lewo na Pieski) i ominąć całą
    Skwierzynę i DK3 do Gorzowa (wyskakujesz z DK22 na S3/obwodnicę Gorzowa).

  • 26. Data: 2011-08-02 17:43:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 31 Jul 2011 16:54:09 +0200, w
    <4e356c90$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>, "cef" <c...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Ja zawsze wybierałem przez Zieloną
    > (potem tylko jadę zawsze przez Stargard, Nowogard).

    Aktualnie chyba nie ma sensu...

  • 27. Data: 2011-08-02 18:20:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Aktualnie chyba nie ma sensu...

    Jak ktoś się boi korka albo remontu na drodze, to faktycznie niech jedzie
    inną drogą.

  • 28. Data: 2011-08-05 23:18:37
    Od: gdwrc <g...@o...pl>

    Witam,

    Tak pojechałem:
    04:30 przejazd kolejowy na Średzkiej we Wrocławiu
    07:20-08:00 przerwa
    11:15 most w Dziwnowie

    Ogólnie droga ok. Korek wtedy był w Świebodzinie, za Międzyrzeczem i w
    Skwierzynie. Od Gorzowa droga jaką bym chciał jechać z Wrocławia do
    Gorzowa. (Kiedy można się takiej spodziewać?)

    Z Goleniowa do Wolina nie wiem czy 3 by nie było szybciej, ale droga
    którą pojechałem była pusta i bez dziur.

    http://goo.gl/CoER3

    http://maps.google.com/maps?saddr=%C5%9Aredzka&daddr
    =53.656128,14.6201329+to:53.756049,14.6618857+to:53.
    890941,14.6285152+to:Juliusza+S%C5%82owackiego&hl=pl
    &ie=UTF8&ll=54.001009,14.698849&spn=0.027595,0.05518
    9&sll=53.647487,14.651642&sspn=0.111317,0.220757&geo
    code=FTBvDAMdckgBAQ%3BFUC6MgMd5BXfACn9SBcozXaqRzGeTP
    1JJOC1yw%3BFZFANAMd_bjfACmjg9zWy3uqRzHKwkFAjQhxTw%3B
    FX1PNgMdozbfACnHCFU-rWKqRzFw9qa30Vh15w%3BFQ5HOAMdfPT
    gAA&mra=dvme&mrsp=1&sz=12&via=1,2,3&z=14

    Pozdrawiam
    daniel