  • Data: 2011-07-31 20:49:03
    Temat: Re: Wroclaw-Dziwnow (w nocy z niedzieli na poniedzialek)
    Od: gdwrc <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-31 20:14, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-07-31 19:56, gdwrc pisze:
    > (...)
    >
    > Wielokrotnie już opisywano, że trasa przez Niemcy jest trasą
    > alternatywną i jak ktoś bardzo chce, to może jechać.

    Widzialem i czytalem, ale to co bylo pol roku temu moze dzisiaj nie byc
    aktualne. Otwarte nowe drogi, inne remontowane. 11 lipca ktos pytal o
    jazde w dzien, ale nie napisal kroredy pojechal i ktoredy wracal.

    > To lepiej daj sobie spokój z wyjazdem poza Polskę.

    Dlatego jedziemy nad polskie morze.

    > Jechałem, tylko, że to nieistotne.

    > Bywało.

    A były problemy z brakiem dokumentow dziecka? Jesli tak to jakie?

    > Nie.

    > Ja bym wybrał nocną trasę po polskiej stronie.

    Brak odpowiedniego dokumentu dla dziecka, wiec wybor ktoredy jechac
    (chyba) zostal rozwiazany ;]

    Pozdrawiam
    daniel