    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wróblen
    Date: Thu, 2 Jan 2020 00:38:36 +0100

    2020-01-01 o 22:00 GMT, Budzik napisał:
    > Jakis tam postep jest ale czy az tak duzy?

    Z pewnością mógłby być większy. Ale póki lud sam decyduje o tym czym
    jeździ, to będzie jak jest. No ale ostatnio pro-ekologiczne przepisy
    zaostrzają się z roku na rok, więc jest duża nadzieja na szybszy postęp.

    Przy czym te przepisy to nie zawsze mają sens. Ja np. chętnie
    wymieniłbym swoją 20-letnią Nivę na model 2019, ale urzędnik
    zadecydował że nie mam takiej opcji, bo Niva zła niedobra za dużo dymi.
    Ten sam urzędnik jako alternatywę proponuje mi dotację na traktor...

    > W mercu rozrzad na łancuchu - nigdy nie dotykałes.

    Czy aby na pewno? W Ładzie też mam łańcuch, ale jednak od czasu do
    czasu trzeba wyregulować naciąg, bo łańcuch mimo wszystko się rozciąga.

    Mateusz