  • 31. Data: 2016-03-24 13:07:31
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-03-24 o 13:01, Pszemol pisze:
    > Niewiadomo do iluset MB się rozpakowuje.
    > Przecież to chore jest.

    To jest chore ale obecne telefony spokojnie sobie z tym dają radę nawet
    te ze średniej czy niskiej półki. Nie pociągną gier ale FB czy Skype
    (nie używam) to raczej bez problemu działa.

    > Dzisiejszym programistom przydałoby się aby popisali trochę
    > kodu dla Atari 65XE... tak dla wprawy, aby wiedzieli że 32kb to
    > było wystarczająco dużo miejsca aby sporo fajnych gierek zrobić.

    Ale pokaż mi takiego co potrafi teraz programować w Assemblerze :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 32. Data: 2016-03-24 13:08:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nd0krh$erb$1@dont-email.me...

    > człowiek, który akceptuje to, że brak funcji oznacza, ze producent wie
    > lepiej od klienta co mu jest potrzebne mówi o braku intelektu? ROTFL

    Człowiek akceptuje brak funkcji nie dlatego że producent wie
    lepiej co mu jest potrzebne tylko dlatego że faktycznie nie jest
    ta funkcja mu do niczego potrzebna, tak jak milionom innych
    użytkowników tego produktu.
    Robisz błąd sądząc, że skoro Tobie jest funkcja potrzebna to
    musi być ona potrzbna innym. Ewidentnie nie jest potrzebna.
    Fakty o tym świadczą. Dowcip o muchach jest przyznaj trochę
    bezmyślną próbą deprecjonowania i produktu i użytkownika...

  • 33. Data: 2016-03-24 13:23:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > lepiej co mu jest potrzebne tylko dlatego że faktycznie nie jest
    > ta funkcja mu do niczego potrzebna, tak jak milionom innych

    uważaj na nisko latające kwantyfikatory.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2016-03-24 13:34:12
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-03-24 12:51, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Doceniam Twoje próby deprecjonowania Apple... robisz się
    > powoli rasowym aplehejterem :-) Ale zauważ, że iPhone SE
    > zastępuje serię iPhone 5C, czyli telefonów tańszych, bez
    > wodotrysków z flagowców. Projekt, który jak zgaduję, ma na
    > celu udostępnienie tańszej opcji dla klientów spoza USA
    > którzy nie mają akurat na wydaniu $800 a dla Apple platforma
    > do zużycia zapasów milionów części takich jak ekran czy procek
    > w świetle nowych modeli przeskakujących na nowe rozwiązania.

    Masz zdolnosc polaryzowania pogladow :) Wczesniej iPhony byly mi w
    zasadzie obojetne, kupilem kiedys iPoda Touch, zeby zobaczyc czy ten
    ekosystem jest dla mnie i dosc szybko go sprzedalem. Zas Twoja misja
    niesienia kaganka jablkowej oswiaty dodatkowo mnie w tym utwierdza.

    Co do ceny i pozbywania sie starych komponentow, ciezko sie do tego
    odniesc nie uzywajac eufemizmow, zeby nikogo nie urazic.
    Telefon za 2650zl (32GB) z zakurzonymi komponentami zalegajacymi w
    magazynach... Masz racje, Apple potrafi robic pieniadze.

  • 35. Data: 2016-03-24 13:35:47
    Od: atm <...@v...pl>

    > Bo to Twój argument, prawda? Straszysz i straszysz a konkretów brak.

    Uffff, jakie to szczescie, ze nie uzylam nigdzie w dyskusji porownania
    do ilosci ziaren piasku czy gwiazd na niebie, ale bym sie wpakowal!!!

  • 36. Data: 2016-03-24 13:38:01
    Od: atm <...@v...pl>

    > Dzisiejszym programistom przydałoby się aby popisali trochę
    > kodu dla Atari 65XE... tak dla wprawy, aby wiedzieli że 32kb to
    > było wystarczająco dużo miejsca aby sporo fajnych gierek zrobić.

    Podpisuje sie pod tym! Zenujace, zeby jakies banalne latarki czy inne
    bzdury szly w grube MB.
    No ale coz, poniekad sami to wspieramy, stad sie biora sliczne kolorowe
    aplikacje pojawiajace sie jak grzyby po deszczu czy szynka "5zl za kg"
    w Lidlu.

  • 37. Data: 2016-03-24 13:54:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Podpisuje sie pod tym! Zenujace, zeby jakies banalne latarki czy inne
    >bzdury szly w grube MB.

    Zenujace, ale wy jednak jestescie rozbestwieni
    https://en.wikipedia.org/wiki/Atari_2600

    Dalo sie zrobic konsole z grami na 128 bajtach ramu ? Dalo.

    >No ale coz, poniekad sami to wspieramy, stad sie biora sliczne
    >kolorowe aplikacje pojawiajace sie jak grzyby po deszczu czy szynka
    >"5zl za kg"
    >w Lidlu.

    A tak swoja droga - to co te MB zabiera ?
    Jakis framework i biblioteki, czy ... modul wyswietlania reklam google
    ?

    No coz, komu sie nie podoba, zawsze moze napisac wlasna aplikacje i
    wystawic na sklep :-)

    J.

  • 38. Data: 2016-03-24 13:54:44
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-03-24 13:06, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    tures-versus-older-iphones/?fb=ss&prtnr=wired

    > Jasne, bo nawet takie coś jest lepsze od typowego telefonu z Andkiem.

    Oj Pszemol teraz dodatkowo chcesz jeszcze flejmowac na temat systemu :]
    Nie pisze sie na to - szkoda mi czasu. W kazdym razie sprzedaz topowych
    urzadzen z Androidem o cenie zblizonej do iPhone'ow pokazuje, ze nie
    tylko ja wole korzystac z tego systemu.

    > I wszystkie sprowadzone do wspólnego, kiepskiego bo taniego, mianownika.

    Szczerze, wole budzetowego Samsunga z serii A niz ten nowy wynalazek Apple'a

    > Artykuł jaki tu podlinkowałeś, próbujący porównać iPhone SE
    > z konkurencją uznał, że dla iPhone SE praktycznie nie ma konkurencji
    > na rynku... Więc nie wyskakuj tu z tezą, że zamknięty ekosystem :-)

    Inaczej, to Apple w koncu zaprezentowal alternatywe dla ostatnio
    tluczonych dachowek. Sprawdz sobie prosze kiedy byla premiera pierwszej
    Xperii Compact, oj zaraz sie okaze, ze to ja mam szukac.
    Od poczatku byl to flagowiec z pomniejszonym ekranem.

    > Nie wiem o czym mówisz :-) Może masz za grube paluchy?

    Albo Ty cienkie... ;)

    > Podejrzewam że chodzi o to, aby pozbyć się niezużytych ekranów z 5S.
    > W naszej firmie też czasem planujemy nowy produkt jako rezultat
    > posiadania na stanie dużej resztki (u nas np. 700 sztuk u Apple może
    > 7 milionów sztuk) drogiego komponentu, który się kupiło do czegoś
    > innego ale to coś innego zostało zastąpione nową wersją... Samo życie.
    > A przy tym klient skorzysta bo dostanie fajną alternatywę do dachówek :-)

    Gratuluje Apple'owi pomyslu na opchniecie resztek magazynowych w super
    cenie gronu entuzjastow (eufemizm ;)) sprzetu z jablkiem.

  • 39. Data: 2016-03-24 14:00:15
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-03-24 o 13:07, masti pisze:

    > jestem :)

    a ile zrobiłeś appek pod androida albo iphona i wystawiłeś w sklepie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 40. Data: 2016-03-24 14:08:50
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > w najnowszych wersjach są skrajnie nieoptymalne, pisane
    > na ilość a nie na jakość... :-( Jak odpalam najnowsze wersje
    > facebooka czy skype to mój iPhone 4 przysiada pod ciężarem
    > bloatware w tych aplikacjach. Nawiązanie połączenia w skype
    > trwa 20-30 sekund, odświeżenie facebooka czy kliknięcie
    > na wiadomość trwa wieki, podczas gdy w starszych wersjach
    > tych programów wszystko działało sprawnie...
    > No ale jak może działać sprawnie skoro instalka fb czy skype ma
    > 100 megabajtów??? Po oddzieleniu z fb osobnego messengera
    > instalka fb messengera ma też 100MB!!!!!

    Widzisz Pszemol, ta Twoja wypowiedz wyraznie pokazuje, ze mamy zupelnie
    inny poziom oczekiwan. W takie sytuacji jak opisana powyzej bylbym
    totalnie niezadowolony z posiadanego sprzetu, wymienilbym na inny/nowszy
    zamiast tracic czas na dlugotrwale odpalenie aplikacji z ktorej czesto
    korzystam.
    Ty zas co i rusz wyksakujesz zadowolny ze swojego iPhone'a 4 (nie
    aktualizowanego zreszta, zeby jako tako chodzil we wspolczesnej
    rzeczywistosci).
    Mamy po prostu inne podejscie.