-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: "re" <r...@r...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wreszcie
Date: Fri, 9 Sep 2016 11:06:43 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 18
Message-ID: <nqtu36$6ic$1@mx1.internetia.pl>
References: <57d10844$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@4...net> <nqtcs8$gok$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1473412006 6732 78.10.177.126 (9 Sep 2016 09:06:46 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Sep 2016 09:06:46 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
In-Reply-To: <nqtcs8$gok$1@dont-email.me>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588201
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "ddddddddd"
>
> Tylko wprowadzenie nakazu wpuszczania się na wzajem na końcu, przed
> zwężeniem (każdym czy tylko oznakowanym?), niewiele pomoże.
>
> Bo problemem nie jest zamek czy brak zamka, a to że wielu (więszkość?)
> kierowców zmienia pas nie na końcu, a daleko przed zwężeniem, następnie
> wpuszczjąc przed siebie kolejnych, sobie podobnych
IMO zmieniają wcześniej, bo się boją że ich nikt nie wpuści. Jak będą
wiedzieli że ktoś wpuści to mogą zacząć dojeżdżać do końca
---
Tak w ogóle to ten znak zamka właśnie po to jest by wiedzieć że można jechać
do końca. Inaczej niekiedy nie wiadomo, że pas się kończy a nie np rozwidla.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.16 11:11 re
- 09.09.16 11:16 re
- 09.09.16 12:00 Budzik
- 09.09.16 12:00 Budzik
- 09.09.16 13:33 Miroo
- 09.09.16 13:57 szerszen
- 09.09.16 14:33 Shrek
- 09.09.16 14:34 Shrek
- 09.09.16 15:36 Cavallino
- 09.09.16 15:59 Cavallino
- 09.09.16 16:00 Cavallino
- 09.09.16 16:01 Cavallino
- 09.09.16 16:01 cef
- 09.09.16 17:12 J.F.
- 09.09.16 17:15 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=