  • Data: 2016-09-09 11:11:40
    Temat: Re: Wreszcie
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > --IMO zmieniają wcześniej, bo się boją że ich nikt nie wpuści. Jak będą
    >
    > i to jest trafna diagnoza ... jak spytalem tescia czemu wpycha sie 100m
    > przed koncem pasa to powiedzial ze sie boi ze go nie wpuszcza :-)

    A 100m przed końcem się nie boi?
    ---
    Obawia się, że na końcu mogą go potraktować jako cwaniaka, którego należy
    nie wpuścić. Nie wie, że zwykle wcale tak nie traktują.

    Ale możesz mieć rację... Nie przyszło mi do głowy że po drogach jeżdżą tak
    słabi kierowcy - a przecież faktycznie jeżdżą.
    ---
    Od razu jechanie po ludziach. A to prosty mechanizm psychologiczny jest.