  • 1. Data: 2011-07-21 20:34:52
    Temat: [Wrc] Pozdrowienia Skoda
    Od: Danny <d...@g...com>

    Pozdrowienia dla kierownika oklejonej ciemnej (czarnej?) Skody Roomster
    widzianego dzisiaj po 18 na Krakowskiej - za późno zobaczyłem jak skręcasz
    na stację benzynową :)

    Daniel
    Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
    "Nie używaj kierunkowskazów - po co wróg ma znać twoje zamiary"

  • 2. Data: 2011-07-22 02:00:02
    Temat: Re: [Wrc] Pozdrowienia Skoda
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-21 20:34, Danny pisze:
    > Pozdrowienia dla kierownika oklejonej ciemnej (czarnej?) Skody Roomster
    > widzianego dzisiaj po 18 na Krakowskiej - za późno zobaczyłem jak skręcasz
    > na stację benzynową :)

    Buk zapłać ;)

    A to byłem ja ... odpozdrawiam, i jak każdą osobę, która odezwie
    się do mnie bez powodu - zapraszam na piwo ;)

    NIE ZGWAŁCĘ :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 3. Data: 2011-07-22 12:03:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-22 00:00:02 +0000, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > i jak każdą osobę, która odezwie się do mnie bez powodu - zapraszam na piwo ;)

    Odzywam się.

    > NIE ZGWAŁCĘ :)

    Boję się, że wzmiankę o piwie uznasz za konkretny powód.
    ;-)))

    --
    Bydlę