eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saverRe: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    From: "085" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <b...@j...googlegroups.com>
    <iqqgij$t6f$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@w...googlegroups.com>
    <4dd0ca34$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@d...googlegroups.com>
    <4dd0d93c$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@e...googlegroups.com>
    <4dd0f2df$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@1...googlegroups.com>
    <4dd1021a$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
    Date: Mon, 16 May 2011 13:17:10 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Lines: 27
    Message-ID: <4dd107bc$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.29.116
    X-Trace: 1305544637 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2487 83.20.29.116:21733
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2368576
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    >> a widzę wady 2,2
    >
    > Jakie?

    Przede wszystkim musimy rozwazyc, co chcemy osiagnac. Czy jazda w jedna -
    dwie osoby po dobrych drogach ? Czy jazda po bocznych drogach z malym
    obciazeniem czy tez duzym ? Nie ma uniwersalnego rozwiazania.

    Dwa gumowe spostrzezenia z autopsji: zimowe jakiestam barumy (195 80)"nawet"
    przy 2.2 bara chwialy sie na boki, tak ze trzymanie bylo kiepskie, teraz
    pirelli P6000 przy 2.0 bara "sie nie chwieja". Musi pireli lepsze sa ;)

    Wpadam w ostre dziury na drodze w nocy: opona nabita 2.0 ugina sie tak, ze
    dochodzi do felgi - guma rozcieta, felga wgieta. Pytanie - czy ktos mi na
    pismie zareczy, ze jakby bylo 2,5 bara albo 3,0 jak sugeruje kolega - czy
    krawedz dziury nie doszlaby do felgi ?

    Za duzo gdybania - jakie auto, z jakim obciazeniem, na jakich gumach itp.
    Polecam wymieniac doswiadczenia i nie obrazac sie na siebie - jak komus
    pompowanie sluzy, niech dyma. Z kolei na piaszczystej czy wyboistej drodze
    bez asfaltowej nawierzchni jazda na nizszym cisnieniu dzieki zwiekszeniu
    powierzchni tarcia poprawia przyczepnosc. Po cos w koncu wymyslono bedloki
    ;)

    p, zul

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: