eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saverRe: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
  • Data: 2011-05-16 13:17:10
    Temat: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
    Od: "085" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    >> a widzę wady 2,2
    >
    > Jakie?

    Przede wszystkim musimy rozwazyc, co chcemy osiagnac. Czy jazda w jedna -
    dwie osoby po dobrych drogach ? Czy jazda po bocznych drogach z malym
    obciazeniem czy tez duzym ? Nie ma uniwersalnego rozwiazania.

    Dwa gumowe spostrzezenia z autopsji: zimowe jakiestam barumy (195 80)"nawet"
    przy 2.2 bara chwialy sie na boki, tak ze trzymanie bylo kiepskie, teraz
    pirelli P6000 przy 2.0 bara "sie nie chwieja". Musi pireli lepsze sa ;)

    Wpadam w ostre dziury na drodze w nocy: opona nabita 2.0 ugina sie tak, ze
    dochodzi do felgi - guma rozcieta, felga wgieta. Pytanie - czy ktos mi na
    pismie zareczy, ze jakby bylo 2,5 bara albo 3,0 jak sugeruje kolega - czy
    krawedz dziury nie doszlaby do felgi ?

    Za duzo gdybania - jakie auto, z jakim obciazeniem, na jakich gumach itp.
    Polecam wymieniac doswiadczenia i nie obrazac sie na siebie - jak komus
    pompowanie sluzy, niech dyma. Z kolei na piaszczystej czy wyboistej drodze
    bez asfaltowej nawierzchni jazda na nizszym cisnieniu dzieki zwiekszeniu
    powierzchni tarcia poprawia przyczepnosc. Po cos w koncu wymyslono bedloki
    ;)

    p, zul

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: