  • Data: 2022-05-27 19:21:27
    Temat: Re: Wracamy do TTL?
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2022 o 11:08, Adam pisze:
> [...]
    Przerywacz jestem w innym miejscu. I może być mechaniczny albo elektroniczny. Poza
    tym jak bedzie elektroniczny się zepsuje to jeździć się da. Ale jak się popsuje coś w
    komputerze to często jeździć się nie da. A u mnie żadnego komputera nie ma. Silnik
    diesla wolnossący z rzędowa pompa wtryskowa napędzana paskiem zębatym.

    > Rzędowa? Nie rotacyjna?
    > Co to za pojazd?

    U mnie też rzędowa, ale napędzana łańcuchem. Co wlejesz, to przepchnie
    przez wtryskiwacze :-)
    Jedyna elektronika przy śliniku, to sterownik świec żarowych. Ale nawet
    jak padnie to silnik odpali. Trzeba tylko dłużej rozrusznikiem
    pochechłać :-)

    Grzegorz