  • Data: 2022-05-30 16:36:23
    Temat: Re: Wracamy do TTL?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 29 maja 2022 o 02:48:05 UTC-5 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Tak z ciekawości - co było spiskiem a jest prawdą?

    Tak z brzegu na szybko na kolanie. Feel free to challenge. Mnie tam rybka. Ale
    szczegolnie polecam odliczanie w dol.

    -szczepionki mialy byc w 100% skuteczne - spisek: nie ma szans, te szczepionki to
    gowno, zrobione na kolanie, nie wiadomo co i jak, mrna nie mialo szans na premiere bo
    zawsze cos im nie wychodzilo, prawda: Skutecznosc szczepionek duzo nizsza od 100%.
    Jak to mowia wirusolodzy, jak ma sprawnosc ponizej 50% to jest to gowno. licznik w tv
    przestal liczyc oidp na 56% (kiedys na jutibie byl filmik z oficjalnym odliczaniem -
    dzis nie do znalezienia) - trzeba sie na kombinowac:
    https://thetruedefender.com/faucism-coming-to-an-end
    -vaccine-efficacy-goes-from-100-effectiveto-20-effec
    tive/ - nie sprawdzalem kazdego naglowka ale narracje pamietam.
    -to samo z druga dawka jednodawkowej szczepionki. I z boosterami.
    -Wirus zabije wszystkich. Spisek: Nie wszystkich takie gadanie to przesada i
    szczucie. Prawda: Masz ponizej 25 lat to kowid wlasciwie nie istnieje dla ciebie.
    Masz ponizej 45 i nie masz otylosci, podobnie. Masz wiecej? Moze warto sie
    zaszczepic. Masz wiecej i jestes otyly? No, slabo moze byc...
    -Maseczki ratuja zycie. Spisek: Maseczki nie robia zbytniej roznicy albo kosmetyczna.
    Prawda: Nikt nie wie. Szczegolnie jak ludzie nosza szmaciane albo te same wiele
    dni/tygodni. Badania jakies sa ale slabe.
    -Paszporty kowidowe - spisek: Niedlugo wszedzie trzeba bedzie pokazywac nawet zeby
    sie na dworcu wysrac. Prawda: No do kibla nie ale w wielu miejscach bylo trzeba
    pokazac, mimo ze zaszczepiony tez moze zarazac. No i zaszczepiony ryzykuje bardziej
    niz niezaszczepiony. Badania zdawaly sie to potwierdzac. Aczkolwiek tredny jakies
    zabojcze to nie byly.
    -Puste oddzialy kowidowe. Spisek: Zrobili oddzialy ktore stoja puste i tylko kosztuja
    blokujac dostep do leczenia innym. Prawda: Stadionowy pustawy byl. Sporo nadmiarowych
    zgonow nie kowidowych - sytuacja jest dynamiczna tutaj. Rakowcy pokaza sie
    niebawem...
    -Statystyki sa z sufitu. Spisek: Staytstyki pandemiczne sa wyssane z palucha. Okazuje
    sie ze tak. Nawet ministrowie to przyznali ze jak ktos mial pozytywny test kowidowy i
    w przeciagu 30 dni sie zabil na motorze to wliczany byl w statsy:
    https://cbs12.com/news/local/man-who-died-in-motorcy
    cle-crash-counted-as-covid-19-death-in-florida-repor
    t. Linka z florydy ale pamietam wideo gdzie brytyjczyk stwierdzil ze tak jest. Jak
    zwykle dzis trudno guglowalne
    -Testy PCR-owe. Beda podkrecane na maksa aby narobic wynikow. Spisek: powyzej 30
    cykli to ruletka, wykrywanie przypadkowych kawalkow dna wirusa. Prawda: ano tak bylo.
    w niektorych miejscach podkrecali cykle pod 46. Co oznacza ze te testy w praktyce
    byly jak przesluchanie u stalina, cos sie zawsze znalazlo. W australii nawet doszlo
    do tego ze w okresie kiedy mieli bodajrze 7 przypadkow wzrost smiertelnosci byl na
    poziomie 10% (i to przy testowaniu na 46 cyklach) https://youtu.be/YqTGD9LHe9g?t=1078
    -Wladza wykorzysta wirusa do wprowadzenia totalitaryzmu. Spisek? Australia, tam nawet
    policja lazila do domow ludziom glupoty opowiadac i o glupoty pytac. Juz nie
    wspominam o izolowaniu zdrowych.
    -Segregacja i dyskryminacja bez podstaw - spisek: niewazne czy jestes chory czy
    zdrowy, wazne aby dostac szczepionke (jakies tam powody byly podawane, mniej lub
    bardziej szurskie czemu tak ma byc), po tym juz nikt sie nie przejmuje. Zdrowy bez
    szczepionki? Nie poleci (w kanadzie nadal nie poleci, do usa nadal nie wpuszczaja bez
    papiera). Chory ze szczepionka? Wpuszczaja jak leci. Nie wspominajac ze w styczniu
    2020 obserwowalem ile samolotow latalo z wuhan na caly swiat.
    -dodruk pieniedzy, spisek: inflacja bedzie, przyjdzie i skosi biede rowno. Prawda.
    Mimo zapewnien ze kasa nie wyplynie na rynek konsumencji a wszelkie dodatki kowidowe
    nie sprawia ze maslo podrozeje tak sie stalo. Wczoraj sprawdzalem cene nowych aut.
    Fiesta w podstawowej konfiguracji kosztowala 33500 w 2006r. Dzis 68000, 2200 co roku
    srednio. Czyli 5-10% (zalezy jak liczyc) srednio 7% rocznie.
    -Ubijanie malych przedsiebiorstw. Spisek: Duzi dostana inne zasady niz mali. Prawda:
    Poza lotnictwem reszta duzych robi jak chce. Mali maja sie zamknac bezwarunkowo. Od
    biedy moga robic na wynos (i to trzeba bylo oficjalnych wykladni aby mozna bylo
    (zalezy od kraju) robic na wynos. Nikt nawet przez mikrosekunde nie zajaknal sie o
    zamrozeniu splaty kredytow. Znaczy sie masz lockdown od rzadu to bank nie moze
    naliczac ci odsetek. Nie, tak nie mozna :)
    -wprowadzanie bezprawnych obostrzen bez wprowadzenia stanu wyjatkowego. Spisek: to
    wszystko niewazne, sady to ubija. Prawda. Ale nie w kazdym kraju taki porzadek jak w
    Polsce. Sporo miejsc jest takich ze weterynarz moze wiecej od Lukaszenki.
    -Bedziemy jesc robaki. Spisek: Ogranicza nam dostep do miesa i zaserwuja owady. No,
    jestesmy na rozdrozu. Ale debile na wykopie juz pisza ze jak byli w azji to jedli i
    im smakowalo.

    Nie pamietam szczegolow kazdego z tych przypadkow i pewnie ominalem ciekawsze. Nie
    sledze wszystkiego bo dbam o zdrowie mentalne Ale skala tego co media cisna i co
    szury uznaja za glupote i po czasie sie takowa okazuje jest sporo wyzsza niz kiedys.
    Kiedys teorie szurskie byly mocno naciagane. Dzis starczy jak w tym calym glapinskim,
    zalozyc ze jest dokladnie odwrotnie niz glowny przekaz i sie trafia w sedno.

    PS. Oczywiste jest dla mnie ze te tematy powyzej to dosyc szerokie i mozna je
    interpretowac tak ze jednak na spisek prawdziwy nie wyjda ale sora doza teorii
    spiskowej sie sprawdza nawet jak nie cala.
    I ta doza jest jednak istotna. W sensie robi roznice.