  • 1. Data: 2016-11-02 20:58:11
    Temat: Wraca Warszawa :-)
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    http://niusy.pl/@m.interia.pl/9uz

    "Zatamowanie napływu używanych aut z zachodu, w konsekwencji, spowoduje więc
    dalsze wydłużanie czasu eksploatacji posiadanych już samochodów. Mówiąc
    krótko - średni wiek pojazdu zacznie szybko rosnąć. Zamiast złomować stare
    samochody, z braku pieniędzy, Polacy będą je na naprawiać drutem i szpachlą.
    W konsekwencji, jeśli proponowane stawki wejdą w życie, Polska - całkiem
    dosłownie - stanie się motoryzacyjnym skansenem Europy, a za parę lat nasze
    drogi przypominać będą obrazki znane z Kuby."

  • 2. Data: 2016-11-02 21:38:46
    Temat: Re: Wraca Warszawa :-)
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-02 20:58, re pisze:
> [...]
    > życie, Polska - całkiem dosłownie - stanie się motoryzacyjnym skansenem
    > Europy, a za parę lat nasze drogi przypominać będą obrazki znane z Kuby."

    Akcja jest kompleksowa.
    Maja ulec zasady badań technicznych.
    Wystarczy, że odrzucą w ostatnim dniu ważności samochód na przeglądzie a
    następny będzie trzeba zrobić na specjalnej stacji, według obostrzonych
    zasad.
    Mało który połatany drutem pojazd przejdzie zaostrzone badania.

  • 3. Data: 2016-11-02 21:40:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    t-1 wrote:

    > Akcja jest kompleksowa.

    kompleksowe dymanie

> [...]
    > zasad.
    > Mało który połatany drutem pojazd przejdzie zaostrzone badania.

    ROTFL. Już to widzę.
    Choć podejrzewam, zę następnym krokiem będzie upaństwowienie wszystkich
    stacji bo jak prywaciarz może na tym zarabiać. I wróci to co było
    kiedyś. Każde auto przejdzie jeśli tylko będzie miało odpowiednią
    wkładkę w DR

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-11-02 22:21:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Nov 2016 20:58:11 +0100, re napisał(a):
    (...)

    Coś mi się widzi, że pisiory nie chcą wygrać kolejnych wyborów.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2016-11-02 22:26:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "t-1"

> [...]

    zasad.
    Mało który połatany drutem pojazd przejdzie zaostrzone badania.
    ---
    To akurat biznes zniweluje tak jak teraz niweluje, ale sztywnej stawki na
    pojazdy nie da się tak łatwo przeskoczyć. Kolejny przekręt.

  • 6. Data: 2016-11-02 23:21:14
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 2 Nov 2016 22:21:32 +0100, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Dnia Wed, 2 Nov 2016 20:58:11 +0100, re napisał(a):
    >(...)
    >
    >Coś mi się widzi, że pisiory nie chcą wygrać kolejnych wyborów.

    Ich twardy elektroat raczej autami nie jeździ.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2016-11-02 23:40:37
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-11-02 20:58, re wrote:
> [...]
    > dosłownie - stanie się motoryzacyjnym skansenem Europy, a za parę lat nasze
    > drogi przypominać będą obrazki znane z Kuby."

    w artykule stoi ze dalej placi sie wg pojemnosci

    ja tam stawiam ze zaraz ktos wymysli cos w stylu sprowadzania E65 z
    silnikami 650ccm i papierami na to a u nas po zarejestrowaniu i oplatach
    sie taka transplantacje odkreci

    bo chyba akcyzy sie nie doplaca po zmianie silnika w sprowadzonym
    pojezdzie na wiekszy, prawda?

    sam silnik jako czesc zamienna tez moze zostac przywieziony bez zadnych
    papierow

    slowem, wrocimy do kombinacji znanych w poprzednim ustroju

  • 8. Data: 2016-11-03 07:27:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 Nov 2016 23:21:14 +0100, j...@i...pl napisał(a):

    > Ich twardy elektroat raczej autami nie jeździ.

    Dzisiaj każdy jeździ.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2016-11-03 08:09:38
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Dzisiaj kazdy
    Auto kosztuje mniej niz telefon, i to wcale nie najdrozszy telefon....
    Tylko ze wlasnie - OC i koszty napraw, chocby tylko tych ktore znajomy na
    stacji bedzie w stanie przepuscic, nawet po znajomosci....
    I wlasnie ostatnie jazdy z OC spowodowaly prawdziwa katastrofe w segmencie
    najtanszych uzywek.
    skonczylo sie "drugie auto w rodzinie" , studenci, "synowi kupie", zonie,
    corce, tylko na dojazdy itp...
    obserwuje ten segment i widze tu prawdziwy krach!
    Tego typu akcja z oplatami odetnie od dupowozow wlasnie januszostwo z pis.
    Paski TDi odejda w zapomnienie. Kazde inne zreszta tez....
    To jest strzal w kolano.
    ale dostatecznie dlugo zyje w tym kraju zeby sie dac nabrac.
    to jest obliczone na:
    "DOBRY PAN - A MOGL ZABIC!!!"
    zrobia 3 stawki pewnie, od 500 do 1500 co pewnie zmaksymalizuje przychod z
    importu.....
    tak czy owak, styl sprawowania wladzy, i wogole, zygac sie chce....

  • 10. Data: 2016-11-03 08:13:58
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > slowem, wrocimy do kombinacji znanych w poprzednim ustroju

    po co? Przywoz MB w140 w tych stawkach jest praktycznie niemozliwy.
    kupujesz wiec krajowego, ale kompetna ruina, trafiaja sie za 4 000 nawet, po
    czym przeszczepiasz nr i ew. przekladasz motor do idealnego z niemiec.
    i masz yungtimera jak chciales...
    oby tylko te purchlaki po pare zl. nie podrozaly :-)