  • 31. Data: 2012-02-29 22:47:39
    Temat: Re: Wpadła mi karta SIM Aero2 do telefonu
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-29 22:19, z pisze:

    > Kobieto opanuj się :-)
    > Żeby kawałek plastiku wyciągnąć ze szczelinki nie potrzeba pisać postów
    > i oglądać takich banałów na jutubie.

    Tego plastiku koloru białego wcale nie było widać w szczelince.
    Napisałam, że wpadła głęboko. Inaczej problemu z wyciągnięciej jej by
    nie było. Jak ta karta jest taka mała to powinna wypaśc, ale nie chciała.
    Więcej nie będę na ten temat pisała bo tu zrobiliście sobie wasz wsiowy
    magiel.
    Wszystkich prostaków pakuję do sedesu. Już dawniej powinnam to zrobić, a
    nie odpowiadać. Koniec.

    > Mój 6-cio letni syn już przestał mnie wołać do pomocy w takich sprawach.
    > Na prawdę nie dostrzegasz granicy absurdu, wstydu... (nie wiem jak to
    > nazwać) Co sobie Twoje wnuki pomyślą jak to będą czytać :-)

    Co za kołtuniarz. A każdy kołtuniarz to wsiok.Niedobrze się może
    człowiekowi zrobić.

    Wszystkie karty do telefonów jakie kupowałam czy dostawalam przy
    nawiązywaniu umowy były do wyłamywania.

    > PS. A może myślisz że w necie jesteś anonimowa?

    A co mnie to obchodzi?

    --
    animka

  • 32. Data: 2012-02-29 23:22:12
    Od: "wsiowy magiel" <w...@m...tu>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki, ale nie wiem co on gada i czym tą kartę wyciąga :-(
    > A ten telefon taki sam jak na filmie. Czy on nie wyłączał telefonu?

    Taa, bateryjka sama wypadła a telefon się nie wyłaczył...
    Boszz...

    --
    wsiowy magiel

  • 33. Data: 2012-03-01 06:11:04
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-29 23:47, Animka pisze:

    > Tego plastiku koloru białego wcale nie było widać w szczelince.

    No właśnie. Brniesz dalej i nie widzisz jak się pogrążasz.

    Ale nic to. postaram się dołączyć do Twojego fanklubu i nie będę (jak co
    niektórzy) proponował Ci "wkładania 2 gwoździ do kontaktu" bo to
    naprawdę może być niebezpieczne :-)

    PS. Nie wiem co się dzieje ale jakiś ostatnio urodzaj na życiowe
    sieroty. Na rowerowej grupie problem z rozpiętym łańcuchem, na
    samochodowej w wymianą przebitego koła.
    Co to się wyprawia. Może to jest zaraźliwe :-)

    PS. 2.
    A może myślisz że w necie jesteś anonimowa?

    > A co mnie to obchodzi?

    No właśnie po tylu postach i latach "smerfowania" w internecie powinno
    Cię chociaż odrobinkę zacząć obchodzić :-)

  • 34. Data: 2012-03-01 06:21:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 22:19:01 +0100, z napisał(a):
    > Kobieto opanuj się :-)
    > Żeby kawałek plastiku wyciągnąć ze szczelinki nie potrzeba pisać postów
    > i oglądać takich banałów na jutubie.
    > Mój 6-cio letni syn już przestał mnie wołać do pomocy w takich sprawach.

    zona tez przestala ? Czy teraz wola syna ? :-)

    > Na prawdę nie dostrzegasz granicy absurdu, wstydu... (nie wiem jak to
    > nazwać) Co sobie Twoje wnuki pomyślą jak to będą czytać :-)

    techniczne sprawy naleza do mezczyzn. ale gdzie zona trzyma igly ? :-)

    J.

  • 35. Data: 2012-03-01 08:09:36
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-01 07:21, J.F. pisze:

    > techniczne sprawy naleza do mezczyzn. ale gdzie zona trzyma igly ? :-)

    Nie wiem czy to powód do wstydu czy chwalenia ale potrafię znaleźć igłę
    i nawet jej użyć :-)

  • 36. Data: 2012-03-01 08:14:53
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Animka, jestem z Tobą.
    Nikt z tych samczyków nie jest tak szczery jak Ty, zamiast tego wolą po kryjomu
    zapytać o bzdetę pod innym Nickiem, jako nowicjusz :-).

    Ja też nigdy bym nie pomyślał, że tą cholerną mikro kartę SIM należy wkładać do
    gniazda karty pamięci. Też bym próbował ją włożyć najpierw tam, gdzie zwykle się
    wkłada SIM-y, tylko ja mam całkowity dostęp od góry i bym pewnie naocznie się
    zorientował, że coś nie tak, no i by mi się nie wcięła. Ty natomiast miałaś jakąś
    cholerną szczelinkę i tu powstał problem.

  • 37. Data: 2012-03-01 08:48:21
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-01 09:14, Janeo pisze:
    > Ja też nigdy bym nie pomyślał, że tą cholerną mikro kartę SIM należy wkładać do
    gniazda karty pamięci. Też bym próbował ją włożyć najpierw tam, gdzie zwykle się
    wkłada SIM-y,

    O widzisz. A mnie by coś tknęło i zadałbym sobie pytanie jakim cudem
    styki trafią tam gdzie trzeba (i to jeszcze w tej szczelince :-) )
    A potem odpaliłbym google
    http://simblog.pl/karta-micro-sim-z-czym-sie-to-je

  • 38. Data: 2012-03-01 09:11:02
    Od: Janeo <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 marca 2012, 09:48:21 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
    >
    > O widzisz. A mnie by coś tknęło i zadałbym sobie pytanie jakim cudem
    > styki trafią tam gdzie trzeba (i to jeszcze w tej szczelince :-) )
    SIM

> [...]

    > O widzisz. A mnie by coś tknęło i zadałbym sobie pytanie jakim cudem
    > styki trafią tam gdzie trzeba (i to jeszcze w tej szczelince :-) )

    SIM to SIM. Ma działać w gnieździe SIM, a nie gdzie indziej. Obawiam się, że mimo
    wykształcenie technicznego musiałbym mimo to przyłożyć tą kartę do zwykłego gniazda
    SIM. Animka miała niefart z t

> [...]

    > O widzisz. A mnie by coś tknęło i zadałbym sobie pytanie jakim cudem
    > styki trafią tam gdzie trzeba (i to jeszcze w tej szczelince :-) )

    SIM to SIM, a wyobraJa mimo wykształcenia technicznego musiałbym przyłożyć tą mikro
> [...]

    > O widzisz. A mnie by coś tknęło i zadałbym sobie pytanie jakim cudem
    > styki trafią tam gdzie trzeba (i to jeszcze w tej szczelince :-) )

    SIM to SIM, a wyobraźnia odnośnie rozkładu styków jest zawodna. Ja, mimo
    wykształcenia technicznego, musiałbym przyłożyć tą mikro kartę do zwykłego gniazda
    SIM, co akurat w moim telefonie jest możliwe od góry. Ewentualnie sprawdziłbym w
    innym telefonie, tak mi nakazałaby ostrożność. Animka nie musi mieć zmysłu
    technicznego i wykazywać się ostrożnością, jest - jak mniemam - zwykłym konsumentem,
    wcisnęła i klops :-) - miała niefart z tą szczeliną i niewidocznymi stykami.

  • 39. Data: 2012-03-01 09:22:55
    Od: Janeo <j...@g...com>

> [...]

    wcisnęła i klops :-) - miała niefart z tą szczeliną i niewidocznymi stykami.

    PS: Coś z tym googlowskim nowym wynalazkiem odnośnie grup dyskusyjnych jest nie tak,
    usunąłem poprzedni post, ale pewnie niektórym i tak się pokaże :-)

  • 40. Data: 2012-03-01 10:33:53
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-01 10:22, Janeo pisze:
    > SIM to SIM, a [...]

    a Animka, to Animka *). I tyle w tym temacie...

    Pozdro

    Maseł

    *) a wszystkich urazonych podejsciem odpowiadaczy do pytajacej odsylam
    do googla - poczytajcie posty Animki z ostatnich 10 lat :-)