  • Data: 2012-03-01 11:11:27
    Temat: Re: Wpadła mi karta SIM Aero2 do telefonu
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-01 09:14, Janeo pisze:
    > Animka, jestem z Tobą. Nikt z tych samczyków nie jest tak szczery jak
    > Ty, zamiast tego wolą po kryjomu zapytać o bzdetę pod innym Nickiem,
    > jako nowicjusz :-).
    >
    > Ja też nigdy bym nie pomyślał, że tą cholerną mikro kartę SIM należy
    > wkładać do gniazda karty pamięci. Też bym próbował ją włożyć najpierw
    > tam, gdzie zwykle się wkłada SIM-y, tylko ja mam całkowity dostęp od
    > góry i bym pewnie naocznie się zorientował, że coś nie tak, no i by
    > mi się nie wcięła. Ty natomiast miałaś jakąś cholerną szczelinkę i tu
    > powstał problem.

    To było dla mnie tak jasne, że nie zapytalam bardzo miiłych dziewczyn w
    Aero2, bo po co jak to jest karta sim, a nie karta pamięci.
    Mój błąd, że ją wyłamałam, mogłam włożyć niewyłamaną. Wyciągałam
    agrafką, bo niczym innyym się nie dało. Długo się męczyłam, ale
    wyświetlacz w telefonie jest już do wyrzucenia. Nie działa. To jest za
    dobry telefon, żeby go wyrzucać. Wczoraj zamówiłam nowy wyświetlacz i
    mam nadzieję, że będzie działał ok. Tylko ciekawa jestem ile zapłacę za
    wymianę tego zapsutego na ten zakupiony-nowy.

    --
    animka