  • Data: 2010-01-07 09:16:44
    Temat: Re: Wózek dziecięcy ocena stanu- NTG
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
    news:slrnhka4k4.tgs.joshua@tau.ceti.pl...
    > Od 8 miesięcy jakoś mi się nie zdarzyło... ale ja dziwny jestem, nie
    > jeżdżę
    > po gwoździach :>

    no to jestes wyjątkiem... ale z drugiej strony z jakiegoś powodu sporo
    wózków z dmuchanymi kółkami mają na wyposażeniu pompkę i miejsce w wózku do
    jej wożenia.

    > Może i równie miękkie przy naciskaniu ich palcem - ale w praktyce cały
    > wózek się trzęsie nawet przy jeździe po chodniku (niekoniecznie
    > rozwalonym,
    > wystarczy by nie był idealnie równy)...

    mhmm... mój nie trzęsie - jedzie jak poduszkowiec - ale niwelowanie
    nierówności to chyba zadanie zawieszenia a nie kółek....

    > No tu jest wieczna sprzeczka - ale spotkałem się z wieloma opiniami
    > o wywrotności trójkołowców... nie sprawdzałem, więc nie będę się upierał
    > :)

    z nimi to jest tak... w pierwszym kontakcie sprawiają czasami wrazenie
    niestabilnych.. ale to tylko wrażenie...
    z drugiej strony z jakiegos powodu wózki opisywane jako terenowe stoją na 3
    a nie 4 kółkach

    > Rzadko kiedy jest konieczność noszenia wózka - chyba że ktoś mieszka
    > wysoko
    > w bloku bez windy... ale normalnie to można bez problemu delikatnie
    > zjechać
    > czy wjechać po schodach (przynajmniej takim z dmuchanymi kołami ;>)

    a ja akurat nie o tym pomyslałem bo problem mnie nie dotyczy - przez rok nie
    zdarzyło mi się wnosić wózka po schodach...
    myslałem raczej o pakowaniu wózka do bagażnika co dla odmiany zdarza mi się
    bardzo często.. :-)

    > Ale to już chyba tylko isofix - nie kojarzę baz dla fotelików mocowanych
    > pasami... Fakt że już prawie wszystkie nowe auta mają, ale lepiej u siebie
    > sprawdzić.

    a jest jeszcze easybase maxi-cosi - wpinane pasami z nogą podpierającą cały
    wynalazek...
    działa (A właściwie działało bo księżniczka przeniosła się juz do kolejnego
    fotela) rewelacyjnie...
    rozwiązanie które nie ma nogi (takie chicco na przykład) tak czy inaczej
    wymaga po wpięciu fotela założenia pasa piersiowego za oparcie wiec bez
    sensu zupełnie imho.

    > Mój młody jak dobrze zaśnie to potrafi się nie obudzić nawet podczas
    > przekładania z gondolki do nosidełka... Raz zasnął w nosidełku jeszcze w
    > domu, przespał jazdę i cały spacer w gondolce, potem przekładanie z
    > powrotem
    > do nosidełka, jazdę do domu, wyjęcie z nosidełka i rozebranie z
    > kombinezonu ;)

    twardziel :-))))))
    Moja księżniczka uwielbia jeździć samochodem - do tego stopnia, ze nawet jak
    zatrzymuje się na światłach a młoda jeszcze nie usnęła zbyt twardo to
    natychmiast wysyła mi karne pomruki ;-)))

    > Różnie bywa, dzieci w różnym wieku siadają a przedwczesne sadzanie jest
    > bardzo mocno odradzane. Inna sprawa, że jeśli spacerówka ma możliwość
    > rozłożenia do poziomu to nie ma problemu.

    that's the point :-)

    > A jeszcze inna sprawa, że gondolka solo jest całkiem przydatna w domu -
    > nasz
    > łobuz już jeździ spacerówką, ale jeśli trzeba go gdzieś na chwilę odłożyć
    > (kuchnia, łazienka) to gondolka jest jak znalazł. Ma tak wyprofilowane dno
    > że można nią bujać jak kołyską - zresztą młody machając nogami sam
    > huśta...

    gondolką???? bujać???? a nie fotelikiem dla niemowlaków????

    pzdr
    bartek