  • 1. Data: 2010-01-04 13:20:54
    Temat: Wózek dziecięcy ocena stanu- NTG
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Witam

    Wiem że to jest NTG (chociaż też o czterech kołach) ale za niedługo
    przybędzie nowy kierowca na świat i potrzebuje kupić wózek
    czterokołowy.
    Postanowiliśmy z żona kupić lekko używany.
    Pytanie :
    Na co zwrócić uwage - mam na mysli cześci mechaniczne ?

  • 2. Data: 2010-01-04 13:33:55
    Temat: Re: Wózek dziecięcy ocena stanu- NTG
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    1. kupujcie z gumowymi kolami = bloga cisza ;]
    2. czy skrzypi jak sie go prowadzi :)
    3. czy wygodnie i szybko mozna go skladac oraz czy zmiesci sie do
    bagaznika...

  • 3. Data: 2010-01-04 13:38:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "tall_30" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
[...]

    Wózek gondola czy uniwersalny?
    Zwróć uwagę na geometrię podwozia. :) Mówię poważnie.
    Sprawdź czy rama (konstrukcja) nie jest krzywa, czy składa się i rozkłada
    bez zacięć.
    Kółka w większości wózków nie mają łożysk kulkowych tylko ślizgowe i
    wycierają się tuleje i ośki. Sprawdź luzy na ośkach i sprawność działania
    blokady utrzymującej kółko na osi (jeśli kółka mają mozliwość zdejmowania na
    czas transportu).

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2010-01-04 14:01:16
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

> [...]

    >Postanowiliśmy z żona kupić lekko używany.
    >Pytanie :
    >Na co zwrócić uwage - mam na mysli cześci mechaniczne ?

    Na to czy jedzie prosto, czy dobrze się składa, a po rozłożeniu czy jest
    dobrze zablokowany oraz czy ma kółka na łożyskach kulkowych.

  • 5. Data: 2010-01-04 17:10:01
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    Fajne sa gladkie opony, nie wnosi sie tyle piachu do domu/samochodu. Jest
    super gdy w stelaz da sie zapiac fotelik, to duze ulatwienie, no i warto
    kupic (nawet z 2 reki) caly komplet - lawiej potem odsprzedac.
    Ja dla juniora wybralem wozek x-lander, jestem mega zadowolony.

  • 6. Data: 2010-01-04 19:21:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2010 04:20:54 -0800 (PST), tall_30 napisał(a):
> [...]
    > Postanowiliśmy z żona kupić lekko używany.
    > Pytanie :
    > Na co zwrócić uwage - mam na mysli cześci mechaniczne ?

    Wiem że pytasz o sprawy związane z "lekkim używaniem", ale tak na wszelki
    wypadek rzucę paroma radami ;)
    - wyłącznie dmuchane koła!
    - koniecznie skrętne przednie koła
    - lepiej czterokołowiec niż trójkołowiec - stabilniejszy i bez problemów
    na podjazdach dla wózków
    - koniecznie zrób najpierw przymiarkę czy wejdzie bezproblemowo do
    bagażnika i czy zostanie wtedy jeszcze miejsce na cokolwiek ;)
    - warto by dało się wpiąć również nosidełko samochodowe - bardzo przydatne
    gdy trzeba gdzieś pojechać z maluchem i przejść większy kawałek, a nie
    chcesz go męczyć przekładaniem do wózka i z powrotem
    - im większa gondolka tym lepiej - niedobrze gdy dziecko wyrośnie szybko
    z malutkiej gondolki i trzeba je wsadzać do spacerówki,
    - do powyższego - lepiej spacerówkę NIEkubełkową - można w przypadku
    wyrośnięcia z gondolki rozłożyć na płasko i traktować jako prawie-gondolkę
    - fajnie gdy w gondolce jest możliwość podniesienia oparcia - przydaje
    się na znacznie dłuższy czas.

    Z innych rad które tu widzę - faktycznie dobra z tymi gładkimi kołami bez
    bieżnika (choć pewnie zimą na śniegu mogą być problemy ze skutecznością
    hamulca).

    Ja polecam konkretnie model Tako Jumper X.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2010-01-04 21:27:33
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 4 Sty, 13:20, tall_30 <s...@g...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Wiem że to jest NTG (chociaż też o czterech kołach) ale za niedługo
    > przybędzie nowy kierowca na świat i potrzebuje kupić wózek
    > czterokołowy.

    A ja dorzuce swoje 3 grosze. Jesli mieszkasz w bloku bez windy, w
    okolicach 3-4 pietra i nie bedziesz zostawial samochodu na dole, to
    patrz na wage wozka :) Olej wtedy wszelkie duze, pompowane kola,
    resory etc... ja mam chicco trio enjoy - kolka sa przecietne, amorkow
    brak ale za to jest duzo lzejszy niz wiekszosc innych wozkow,
    zwlaszcza takich super-hiper wypasnych z wielkimi kolami. Jesli nie
    Ty, to zona na pewno to doceni :)

  • 8. Data: 2010-01-04 22:09:03
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    >A ja dorzuce swoje 3 grosze. Jesli mieszkasz w bloku bez windy, w
    >Ty, to zona na pewno to doceni :)

    ee tam. ja, moja żona, teściowa nigdy nie niosła wózka
    mieliśmy bebecara i teraz też kupiłem dla 3 dziecka bebecara. on swobodnie
    jedzie po schodach :)
    jesli mam doradzać to tylko bebecar
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2010-01-04 22:15:21
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    > ee tam. ja, moja żona, teściowa nigdy nie niosła wózka
    > mieliśmy bebecara i teraz też kupiłem dla 3 dziecka bebecara. on swobodnie
> [...]

    Co to znaczy ze jedzie swobodnie? Zaciekawilo mnie to..

  • 10. Data: 2010-01-04 23:49:44
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 4 Sty, 22:15, "fajnefele" <f...@g...pl> wrote:

    > Co to znaczy ze jedzie swobodnie? Zaciekawilo mnie to..

    Mnie tez. Owszem, slyszalem o przypadku 'zjezdzania' wozkiem po
    schodach z 3. pietra. Ale to byly nowe bloki - schody mialy szerokie i
    'glebokie' stopnie, klatka schodowa byla w miare duza. Ja mieszkam w
    ~30letnim bloku z wielkiej plyty i nie widze tego tak rozowo. Tzn -
    raz probowalem z pustym wozkiem. I watpie zeby moje dziecko 'przezylo'
    taka atrakcje