  • 41. Data: 2009-02-14 21:59:55
    Temat: Re: World Press Knotto
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 14 Feb 2009 20:26:03 +0100, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Po cholerę winietami itp. robić dramat większy niż jest raczej.

    zapytaj fotografa. on ci moze powie, dlaczego cial tak, a nie inaczej.
    <rs>

  • 42. Data: 2009-02-14 22:15:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    rs pisze:

    > zapytaj fotografa. on ci moze powie, dlaczego cial tak, a nie inaczej.

    Ja wiem - bo tak zrobił kolega :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 43. Data: 2009-02-14 22:24:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    rs napisal:
    > wszedzie je widzisz? <rs>

    Wiesz, z perspektywy moich lat i pewnego doswiadczenia,
    takze w kontakach z roznymi nacjami, widze jak przecietny
    czlowiek - mnie nie wylaczajac - kieruje sie stereotypami.
    W koncu trudno za kazdym razem robic analize antropologiczna :)

    Ot, np. Niemiec opowiada mi dowcip o polskich zlodziejach
    samochodow i dopiero po chwili sie nieco reflektuje, gdy
    przypomina sobie o mojej narodowosci. To jest dosc zabawne
    obserwowac reakcje ludzi w takich sytuacjach...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 44. Data: 2009-02-14 22:27:48
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    i wygral? <rs>

  • 45. Data: 2009-02-14 23:03:50
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek_P pisze:
> [...]
    > przypomina sobie o mojej narodowosci. To jest dosc zabawne
    > obserwowac reakcje ludzi w takich sytuacjach...

    Ale dowcip był dobry!
    Jedź na wakacje do Polski - twój samochód już tam jest. :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 46. Data: 2009-02-14 23:50:04
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gn762u$inu$1@inews.gazeta.pl...

    > Dorabiasz ideologię na siłę.
    > To zdjęcie nic nie mówi. Jest przypadkowe.

    Odwiedziłem http://www.tomaszwiech.com/
    Z odwiedzin wniosek wysnułem taki, że pomijając to, czy taki rodzaj estetyki
    komuś odpowiada, to zdjęcia bynajmniej nie wyglądają na "przypadkowe" (co
    zresztą w moim mniemaniu nie jest żadnym zarzutem).
    Swoją drogą ciekawe, czy za jakiś czas nie nastąpi wysyp naśladowców
    "kanapki..." ;)

    --
    Lol

  • 47. Data: 2009-02-15 00:40:39
    Od: Zennon <Z...@z...pl>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 00:50:04 +0100, Lol napisał(a):

    > U?ytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:gn762u$inu$1@inews.gazeta.pl...

    > Odwiedzi?em http://www.tomaszwiech.com/ Z odwiedzin wniosek wysnu?em
    > taki, ?e pomijaj?c to, czy taki rodzaj estetyki komu? odpowiada, to
    > zdjecia bynajmniej nie wygl?daj? na "przypadkowe" (co zreszt? w moim
    > mniemaniu nie jest ?adnym zarzutem). Swoj? drog? ciekawe, czy za jaki?
    > czas nie nast?pi wysyp na?ladowców "kanapki..." ;)

    No i tak jak podejrzewalem ta fota, to czesc wiekszej calosci. No i w
    zestawie, gdzie widac zamierzony styl, estetyke to ona ma sens. W
    pojedynke IMHO nie dziala.

    Zennon

  • 48. Data: 2009-02-15 02:44:34
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 14 Feb 2009 22:24:06 +0000 (UTC), Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> wrote:

    >Wiesz, z perspektywy moich lat i pewnego doswiadczenia,
    >takze w kontakach z roznymi nacjami, widze jak przecietny
    >czlowiek - mnie nie wylaczajac - kieruje sie stereotypami.

    no to majac to teltnie doswiadczenie, moze powinienes nieco bardziej
    skrupulatnie dobierac slow, bo jakkolwiek poslugiwanie sie
    stereotypami ulatwie zycie, to czesto jest mylace, krzywdzace lub po
    prostu nie prawdziwe nawet statystycznie ujmujac.

    >W koncu trudno za kazdym razem robic analize antropologiczna :)

    owszem, ale o wiele latwiej jest nie przywolywac tego terminu, jesli
    nie ma potrzeby.

> [...]
    >przypomina sobie o mojej narodowosci. To jest dosc zabawne
    >obserwowac reakcje ludzi w takich sytuacjach...

    mnie to juz dawno przestalo bawic, obserwujac rodakow na obczyznie.
    <rs>

  • 49. Data: 2009-02-15 07:06:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    rs pisze:

    > i wygral? <rs>

    Sprawdź sam.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdyby ze wszystkich ziemian zrobić jeden organizm powstałaby wielka menda/

  • 50. Data: 2009-02-15 07:09:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zennon pisze:

    > No i tak jak podejrzewalem ta fota, to czesc wiekszej calosci. No i w
    > zestawie, gdzie widac zamierzony styl, estetyke to ona ma sens. W
    > pojedynke IMHO nie dziala.

    Dla mnie działa.
    W ogóle seria biurowa jest bardzo fajna. Podobnie portrety i solowe
    zdjęcia. Winieta na niektórych zdjęciach wkurza. A najważniejsze, że to
    co w stopce ma tym razem wyjątkowe znaczenie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kiedy będziesz dobrym fotografem? gdy stwierdzisz, że sprzęt to gówno/