  • Data: 2019-06-18 17:23:10
    Temat: Re: Wodorowe autka - produkcja wstrzymana
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qeam6t$nrn$...@d...me...

    >Absolutnie nie!
    >Porównujemy oba napędy elektryczne: jeden
    >bateryjny (BEV) a drugi wodorowy (HEV).

    Zeszlismy juz na LPG, bo widac BEV nie jest dobry :-)

    >No ale jak można go nie dorzucać? Masz jakieś inne źródło wodoru?
    >Czy możesz go sobie gdzieś wykopać? :-)

    W sumie to mozna, ale ja juz wybiegam w przyszlosc, jak sie paliwa
    kopalne skoncza.
    Choc ponoc w oceanach pelno metanu i katastrofą nam grozi ... trzeba
    go szybko spalic i unieszkodliwic :-)
    Albo lepiej przerobic na wodor .

    A elektrolizery ... pelno doniesien, np
    https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0
    360319918308073
    https://www.carboncommentary.com/blog/2017/7/5/hydro
    gen-made-by-the-electrolysis-of-water-is-now-cost-co
    mpetitive-and-gives-us-another-building-block-for-th
    e-low-carbon-economy

    aczkolwiek to w sumie potwierdza, ze bylo kiepsko.

    J.